#1

10 2 0
                                    

Roos-Ella Kristal on 16 aastane tütarlaps. Ta on ülimalt arg, ja ei julge mitte midagi teha. Tal on ka noorem õde Lissandra.
Koolis on ta peamiselt koos oma kambaga. Sinna kuuluvad Claudia (kes on ühtlasi ka Ella parim sõber) kes on nende kambas see kes jälgib viimaseid trende ja on see kamba "ema" ,Jessica kes on vist maailma julgeim tüdruk, ja siis Rebekka, ta on üks paras vingupunn kes ei ole kunagi millegiga rahul. Aga kõik nad ikkagi sobivad omavahel, ja ilma üksteiseta hakkama ei saa.

***

,,Jaas!! 3 päeva veel, siis lähmegi juba Prantsusmaale" hõiskas Claudia.

,,Jamh, peaks pakkima ka vist" Vastas Ella (Roos-Ella hüüdnimi)tuimalt.

,,Kuule Ella sa oled küll vist ainuke kes sellepärast elevil ei ole" Ütles Jessica .

,,Mulle lihtsalt ei meeldi suured rahvamassid, ja üleüldse sellised suurlinna asjad" Ütles Ella tüdinud häälega.

,,Ah seda sinu argust" Ütles Jessica natuke nipsava häälega.

,, Well, ma lähen nüüd, ma pean koju minema" ütles Ella.

,,Aga ole õhtul messengeris ,sest me peame pakkima hakkama, ja meil ju vaja arutada." Ütles Claudia Ellale.

,,Okei, davs, tsaauu" ütles Ella.

,,Tsauuu" -kõik koos.

***
kolme päeva pärast lähme me klassiga Prantsusmaale. Viieks päevaks. Ma ei tea mida ma seal tegema hakkan mulle ei meeldi seal niiguinii. Ega ma lähengi sinna Claudia tungival soovil.

Ma arvatavasti lähen ainult kohtadesse kuhu läheb terve klass, sest ma ei taha kuskil ära eksida. Mu ema saaks infarkti kui ma seal ära kaoks.

***
2 päeva hiljem

***

,,Eii ole võimalik, me lähme juba homme Prantsusmaale" Hõikas Caludia.

,, Iga hommik üks ja sama jutt sinupoolt...." ütles Ella tüdinult.

,, ahh, ära inise" ütles Claudia veidi kurjalt.

,,Kas sul on kohver pakitud?" küsis Ella.

,,Mitte päris" -Claudia

,,Ma isegi ei tea mida kaasa võtta, mis koti sa käsipagasisse võtad?" -küsis Ella

,,Ma arvan, et käekoti, ma alles ostsin ju uue, vaata see pruun" -C

,,Jaja, ma võtan oma basic seljakoti"
-E

***

,,ELLA, ELLa, ELla, Ella, ella, ta kirjutas mulle!!!" Karjus Claudia vahetunni alguses Ellale Tema poole joostes.

,,mis, kes, kus?" oli Ella esialgu segaduses.

,, tead küll" Ütles Jessica veidi tagasihoidlikul toonil.

,, aa, ahjaa, mida ta kirjutas siis,, ütles ella elevust teeseldes.

,,Tsau" ütles Claudia, kel suu kõrvuni.

,,Ja ongi kõik..?" küsis Ella veidi imelikul toonil.

,,Nu cmon, Richard isegi ei vaata sulle otsa" ütles Claudia üleolevalt.

,,Ah whatever...."  ütles Ella ükskõigselt.

***

Oeh, Täna lähme siis prantsusmaale. 2 tunni pärast pean kui kodust ära minema........


Jätkub

TÜDRUK PARIISISWhere stories live. Discover now