#2

13 2 0
                                    

...Ma ei viitsi minna, mitte üldse kohe.

***

,, kas sa ei ole õnnelik Ella" kilkas Claudia lennujaamas.

,, mh, ma isegi ei tea. Ma ei taha ja viitsi minna" ütles Ella tüdinud toonil.

,, mida sulle üldse teha meeldib? Kodus raamatuid lugeda? Koristada? Õppida? Ja lihtsalt teha kõike muud ebahuvitavat? Miks sa kunagi midagi huvitavat ei tee? Kas sa ei julge w?" küsis Claudia Ellalt natuke kurjalt.

,,Ah ma isegi ei viitsi sinuga vaielda" ütles Ella .

,,Mul on palav ja ma tahan juba kohal olla" vingus Rebekka.

,,Kui sa edasi nii vingud siis tõstame su Prantsusmaal Hotellis toast välja, maga siis koridoris" ütles Claudia talle veidi kurja häälega.

,,Tsauuuuu, appi kas te ei ole elevil wä? Ma ei suuda uskuda, ma juba tahaks moetänavatele shoppama minna!! Ütles Jessica elevalt juba eemalt tulles.

,,Sa ka ainult mõtled oma hilpudele" nähvas Ella.

,,Vähemalt ma käin moega kaasas.." ütles Jess üleolevalt.

,,Minge nüüd tülli ka veel!" ütles Claudia veidi kurjalt.

***
Lennukis olles ei toimunud midagi huvitavat. Kõik kuulasid muusikat ning vaatasid filme.
***
,, Kas te suudate uskuda, me oleme Prantsusmaal!!" Kilkas Jess lennukist välja astudes.

,,Kõik vaatavad, palun räägi vaiksemalt..." ütles Ella rahulikult.

,,Hakkab jälle pihta w??" küsis Claudia tüdinult.

***
,,Mina võtan aknapoolse voodi" läks Jess ruttu ning viskas oma kotid aknapoolsele voodile.
Kokku oli toas 4 voodit.
Rebekka võttis voodi Jessi kõrvale ning Claudi ja Ella olid kõrvuti.

,,Mina lähen juba täna shoppama, kes tuleb minuga??" küsis Jess elevalt.

,,Igatahes mitte mina" ütles Ella sarkastiliselt.

,,Kuigi peaksid, peaksid midagi moodsat oma kappi muretsema.

,,Kuule aitab nüüd ,lasteaed ." pahandas Claudia jälle.
***

Kõik sõbrannad koos otsustasid minna lähedalasuvasse supermarketisse süüa ostma.

Kuna oli selline aeg kus oli palju rahvast, olid järjekorrad pikad ning igalpool kitsas kõndida.
***
,,Kuule ma unustasin veepudeli võtta, ma käin käppelt ära,hoia mu kohta siin" ütles Ella pikast järjekorrast eemaldudes tema taga seisvale Rebekkale.

***
Tagasi minnes ei leidnud Ella enam üles järjekorda kus ta seisis. Ei näinud ta Rebekkat ega kedagi teist tuttavat.. Ella pelgas niigi rahvarohkeid kohti. Ta läks paanikasse ning käis läbi kõik kassad ning isegi väljus poest pannes oma asjad poodi maha, et näha kas sõbrad ootavad väljas. Ta ei näinud seal kedagi. Ta sisenes tagasi poodi ning käis terve poe läbi, kaasa arvatud vetsud. Ta ei leidnud ikkagi kedagi.

,,Mida ma nüüd teen?!? Ütles ta omaette paanikasse sattudes. Kuna ta oli närvis ei suutnud ta meenutada kus ta hotell oli, samuti oli aadress Claudia käes....

Ta sattus paanikasse ning läks lihtsalt linna ning üritas leida oma hotelli. Telefoni jättis ta hotelli kuna arvas et sõpradega koos olles pole seda vaja.
....

Jätkub


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TÜDRUK PARIISISWhere stories live. Discover now