Elmentünk még más videósokhoz is majd programokra is.Aztán indultunk haza.megvacsoráztunk,én megfürödtem és lefeküdtem aludni.~Másnap~Jesszusom 10:56!készülődnömkell!~12:00~Ajj...Mikor jö...Szia!B:Szia!Mehetünk?É:Igen!De a telót kell vennem majd utána!B:oké!Bementünk a Starbucks-ba meginni egy kávét.É:Na,mehetünk a Vodafone-ba?B:Igen!Milyet veszel?É:IPhone 7 piros-ba.B:Az szép szín!Bementünk és megvettük.É:És most,mi a terv?B:Margit sziget hoztam a táskába pokrócot meg kaját,innit.É:Oksa.Basszus de illetlen vagyok!Harkály Liza vagyok!B:Liza,de szép név!É:köszi!De most menjünk.~Margit-szigeten~Ki tettük a pokrócot és leültünk.B:Gyere,nézzük meg a partot.Nyújtotta a kezét.É:Jó...le mentünk a partra.Leültem majd leült mellém.B:Na,milyen a táj?É:Nagyon szép.Majd a vállamra rakta a kezét,felém fordult majd megcsókolt.É:Együtt?B:Együtt!mjd a fejét az enyémnek koccintotta.A naplemente,a csók,így maradtam volna örökre.B:Na,megyünk enni?É:Igen.Megkajáltunk és feküdtünk/Beszélgettünk egy órát.É:Létsziiiiiii,Aludj itt.B:De te nem Kecskeméten Laksz?É:Jah,most csak a szüleimnél voltam,amúgy Budapesten lakom.B:Ja...De nincs ruhám.É:majd veszünk!B:Jó...végülis kéne pár új ruha! Elmentünk vásárolni és aztá haza...
YOU ARE READING
Mylifewithbenii
FanfictionFirst Beniipowa Ff.egy híresség és egy magam fajta lány?!Sosem gondoltam de most én vagyok a világ legboldogabb embere!...