*A strange story*
Hey! Mă numesc Katie, am 14 ani și sunt în clasa a-8a. Locuiesc în Anglia intr-un apartament mic,dar frumos! Locuiesc împreună cu mama și sora mea, Sara. Tata a murit când aveam 7 ani intr-un accident de masina.
Recent mama a câștigat la loto și vrea sa ne mutam intr-o casa mare în alt oras. Nu sunt de acord cu ăsta pentru ca oricum nu ne trebuie o casa mai mare pentru ca nu avem familia mare, dar mama nu vrea sa inteleaga.
-Mama! Chiar trebuie sa ne mutam?
-Da, Katie. Ia-ti bagajele și du-te în masina. Sara e deja acolo.
-Of! Bine!
Mi-Am luat bagajul și m-am dus în masina. A venit și mama și am plecat.. După multe ore am ajuns. Era o casa uriașă, urata, veche și parasita. Avea geamuri sparte, era în pustietate, intr-o pădure... Am intrat în casa. Arata ingrozitor.
-Mami asta e casa noastra? Întreabă Sara
-Da scumpo, dar o vom renova și va fi super frumoasa
-Bine Mami
Se făcuse seara. Am luat cina și m-am dus în camera mea. Era la subsol. M-am pus în pat și am adormit... Deodată se aude un zgomot care mă trezește. Era o cutiuță muzicala care se deschisese... Am inchis-o și s-a deschis din nou. M-am speriat. Lampa s-a închis și m-am trezit în dulap. Nu eram singura. M-am uitat lângă mine și era...
Mai urmeaza...
CITEȘTI
Horor Story
Historical FictionEste o poveste de groaza. Despre o fata care se muta împreună cu familia ei intr-o casa noua care este bântuită având o mulțime de surprize neplacute.