BAB 2

20 1 0
                                    

'wuu budak baruuu'jerit khan.Ainur yng di dalam hatinya sudah berdebar memikirkan apa yang akan terjadi nanti,keempat empat ahli kmplan itu bangun dan dtng ke arah ainur.Semua murid takut untuk bersuara kerana mereka thu ape yng akan terjadi bila mereka menyampuk.'wu lawa spec' kim dngan sengaja mengambil spec wanita itu,khai tidak berdiam diri juga,die terus menjatuhkan kesemua buku yng wanita itu tngah pegang,Ainur mahu mengeluarkan air matanya,tpi dia telah berjanji,akan terus tabah sepanjang hidupnya.Tapi akhirnya air yng jernih itu pun menitik.Keempat empat orng itu terus pergi setelah Ainur mengeluarkan air mata,mereka suka dngan riang.Pada petang itu seperti biasa empat sahabat yng berkawan dri kecil itu pergi ke rumah sewa mereka,mereka ade rumah,tetapi kalau balik pun x de guna,kerana mak ayah mereka terlalu sibuk sampaikan anak die pon x amik kesah.'aku rasa kan,best jugak kacau bdak nerd tu'khai mula bersuara. 'kann aku pon rase camtu,tpi kan mase kim bukak spec bdak tu tdi,aku terpegun kejap' khan dngan riang bersuara. 'ha!~ abang Khan kita dh jatuh cinta' kini Am pun mula bersuara sambil mengusik Am.'dah la,lapar x aku ngan khai nak gi beli makanan ni' marah Khan. Kini Kim dan Am sahaja yng duduk di dalam rumah itu.' Kim,aku nak ckp sesuatu ni' Am memecahkan kesunyian.'ha ape dia?'balas Kim.Sebenarnya Kim sudah lame menyimpann perasaan nya terhadap Am,tpi die pendam.'Aku rase kan,Khan memang betul la sukakan ainur' kata Am dngan serious.Walaupun ramai berkata dia tomboi,tetapi di dlm hatinya sngat lembut,dia berkata begitu kerana dia hanya percaya pada Kim lebih dripadan Khai dan Khan.'haih,aku rse macam tu jugak,kita tngok la dulu,okay?'balas Kim.20 minit telah berlalu,kini mereka berdua pun telah smpai dngan makanan.
Bersambung...

p/s: hope you guys suka!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LELAKI+PEREMPUAN= ❤Where stories live. Discover now