@melikestyles İle Röportaj

113 9 6
                                    

1) Merhaba Melike öncelikle söylemek isterim ki benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için teşekkürler.

Rica ederim benim için büyük bir zevkti.

2) Gerçek hayatta Melike nasıl birisidir?Bize biraz kendini tanıtabilir misin?

Tabii.Melike gerçek hayatta,çok garip birisi aslında :D Bazen tanıyamıyorum kendimi.Çok değişken olabiliyorum.Ama kesin bir özelliğim vardır.Ben arkadaş satmam ve arkadaşlarıma asla arkamı dönmem.Bunun yanında biraz hırslı,biraz kıskanç,arada salaklaşabilen birisiyim.Ama emin olun iyide birisiyimdir.

3)Senin iyi birisi olduğu hepimiz biliyoruz Melikeciğim.Peki,hikaye yazmaya ne zaman başladın?Hikaye yazmayı nasıl tercih ettin?

Geçen yıl 30 Ağustos'da.Bu günü hiç unutmuyorum.Hikaye yazmayı nasıl tercih ettim?Evet.Biliyorsun ki genelde utangaç biriyim ve hislerimi ancak yazarak anlatabiliyorum.Bu yüzden hikaye yazmanın benim için iyi olacağını düşündüm.

4) Wattpad'de ilham aldığım kişiler var mı?Yani hikaye yazmana yardım eden gibi?

Wattpad'de birçok hikayesi-hikayeleri mükemmel olan arkadaşlarım var ama ben buraya adlarını yazmak istemiyorum.Eğer birisinin adını söylemeyi unutursama bunun uygun olacağını düşünmüyorum.

5) Peki,neden çoğunlukla Fan Fiction türünde yazıyorsun?

Tuhaf.Bu huyum gerçekten tuhaf.Ama neden bilmiyorum Fan türünün dışında başka bir türde yazamıyorum.Buna kurgu gelmiyor diyebilirim.Ne korku,ne Teen Fiction yazamıyorum.

6) Garip ama elbette bu senin seçimin.Benimle röportaj yaptığın için teşekkür ederim.Çok güzeldi. :)

Ben teşekkür ederim.Bencede güzeldi.

Röportaj Alemi ♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin