Halkadaki Gökyüzü -3-

9 2 0
                                    

işte bundan sonra odanın ortasında kitabın üzerinde bir ışık halkası belirdi simela anlamsızca bakıyordu. Halka yavaşca büyümeye başladı. Büyüdükce etrafı titretmeye başlıyordu. Eşyalar yere düşmeye başladı çoçuk yavaşca yerden kalkmaya başladı. o yerden kalktıkca halka büyümeye devam etti.

 Simela olanlara bir anlam veremiyordu.Bu bir rüya olmalı dedi kendi kendine göz bebeklere büyüdü tansiyonu cıkmıştı bir taraftan dışarıdan hala kapıyı zorluyorlardı. Olanları gördükten sonra bir an kapıyı açmayı bile düşündü elleri titriyordu sacları dağılmıştı. Elbisesinin kolu kapıdaki bir çiviye takılmış ve yırtılmıştı hafifda derisini kesmişti. Beyaz elbisesi artık kendi kanı yavaşca kırmızıya boyuyordu.

 Halka artık tamamen büyümüştü çoçuk simela ya baktı elliyle onu cagırarak gel diye bağırdı ince sesiyle. Ama Sinema hala tereddüt içinde idi.

 

Bir an dalgı garip olarak annesi ve babası geldi aklına oda bir anlam verememişti buna cocuğun sesi düşünceleri kesti. -- Senide öldürürler gel hemen… Kapıyı bir eliyle tutarken diger eline çoçuğa uzattı cocukgunelini kavramıştı artık elleri o kadar sıcaktı neredeyse bırakıcaktı bir an.

 

Çoçuk halkaya doğru ilerledi. Sinema halkanın içine eğilip baktı bir ey gözükmüyordu sadece karmasıkrenkler var bir gök kuşağı gibi dedi kendi kendine ölece baka kaldı renklere sanki büyülenmiş gibiydi.Halkanın içindeki enkler gözlerinden görüne biliyordu.

 Simela renklere dalmıştıki çoçugun sesiyle bir den kendini halkanın içerisine atlarken buldu. Çoçuk hadi kapıyı açıçaklar gitmemiz lazım… dedi ne sinemayı arkasından halkanın içersine itti v sonrada kendisi yerden kitabı alarak renk cümbüşünün içerisine atladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Halkadaki GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin