"Úvod"

20 3 3
                                    

Sam
,,Tady máš babi,jako každé dušičky".,,Hej!Počkejte,nezavírejte,ještě jsem tady já!".,,Sorry jako,ale my musíme tenhle hřbitov zavírat v půl šestý".,,A kdy ho zase otevíráte?".,,Zejtra ve tři".,,Až?A co tady mám jíst a jak tady mám přespat?".,,To neni muj problém".,,Ach bože".

Tady je nějaký porost,tak na tom si asi budu muset ustlat.Fůů,je to tu dost creepy,tak to musím rychle usnout.Aa,nejde to,jen tak na hřbitově neusnu.Dobře,budu se dívat třeba na tamten hrob,je to docela pěkný,z černého mramoru.Co to,co to tam bylo za stín?!Něco se tam pohlo a proletělo!Jen klid Same,jen klid,to jsou určitě jen nějaké halucinace způsobené strachem.,,Něbo šňaď ně?".,,Kdo to řekl?...!".,,Já jšem jeňom ďuch,čo še bojíš?".,,Lidi se duchů bojí,většina,a já patřím mezi ně".,,Šeš šrábotka!".,,Asi ano".,,Hele?".,,N-no?".,,Kďyž še mně bojíš,pjoč něutěčeš?".,,Strachem mi nohy strnuly".,,Aha".,,A čo ťaďy vlašťně těď v ňoči děláš,ťaďy ňa hžbitově?".,,Šel jsem dát babičce svíčku a kytici na hrob a zavřeli mě tady".,,Ťo je pech,mě ťaďy pohžbili v ošmděsátejch letěch po ťom čo mně pověšili,že jšem špión že žápadu".,,Krutý to osud tvůj".,,Jo".,,Otevírají až zítra ve tři odpoledne,to tady mám trvdount celý den?!".,,Ňo může ťo ťaďy býť i žábava,chčeš ukážať?".,,Co?Jaká zábava?Tohle je hřbitov".,,Hele,kďo je ťaďy ďélé,já,ňebo ti,pjoťože já už ši ťo něpamaťuju".,,Ty".,,Ahá,chči žíct,máš pjavdu,ukážu ti tu zábavu".,,Trochu se bojím,ale nemám tady co dělat,takže sem s ní".


Záhrobní zábavaKde žijí příběhy. Začni objevovat