TWİCE'nin özel konuşma grubu.
Sana: Kızlar ben çok aptalım değil mi? -_-
Sana: Çocuk gelip bana sordu 'sadece hayranlık mı?' Diye
Sana: Ben ne dedim? Onu sevdiğim halde 'evet sadece hayranlık. Sen ne bekliyordun ki?' Dedim! Ah aslında ben onu sevdiğim için almıştım o posterleri tabi ki hayranımda ama seviyorum da!
Nayeon: Ah Sana ah! Ah çocuk o kadar belli etmiş! 'Sadece hayranlık mı?' Demiş!
Jihyo: Aynen demekki seni seviyor ki seninde ona karşı aynı duyguları besliyor musun diye soruyor.
Sana: Ama ben anlamadım ki? -_- Ayrıca baş başa bile değildik ortak konuşma grubundaydım nasıl söyleyebilirdim? 😒
Dahyun: Orasıda doğru herkesin içinde bende olsam bende söyleyemezdim.
Tzuyu: Sana unni Taehyung oppa çevrimdışı olmadan önce tersleyip gitti.
Dahyun: Desenize ilk çiftimiz sevgili olurken zorlanacak. İnşallah TzuKook'ta böyle bir şey olmaz!
Tzuyu: Unnie TzuKook nereden çıktı şimdi?
Dahyun: Maknae TzuKook hep vardı~
Sana: Kızlar ben nasıl diyeceğim onu sevdiğimi?
Tzuyu: Biraz zor olacak! Hani sen dedin ya 'evet sadece hayranlık başka ne bekliyordun ki?' Diye sinirlenmiştir büyük ihtimalle senin ona aşk gibi duygular hissetmediğini sanıyordur ve bu yüzden seninle konuşmayacaktır.
Sana: Yahh😔😔
Nayeon: Maknae sen neler biliyorsun öyle şakdlslsk
Nayeon: Sana merak etme ona gidip onu sevdiğini illaki söyleyeceksin. Gerekirse BTS'in yurdunu basarız!
Tzuyu: Tabi ki basarız! Ney basar mıyız?
Dahyun: Evet evet basarız sonunda sevenler kavuşsun sşslodlsşdfosl
Sana: İnşallah😔
Mina: Üzülme. Üzülüyorsanda üzüntünü yansıtmamaya bak. Eğer ona sevdiğini açıkladıktan sonra sevgili olmak istiyorsan üzüntünü işimize yansıtmamaya bak. Sevgili yasağımız var biliyorsun.
Sana: Ah o konuda var değil mi? Biz anca iki sene sonra filan sevgili olabiliriz anca!
Jihyo: Umutsuz düşünme. PD-nim in yanına gider konuşuruz halletmeye çalışırız ilk önce bu konuyu halledelim de.
Sana: İyi ki varsınız💞
Jihyo: Biz TWICE'yiz birimiz üzülse hepimiz üzülürüz.💞 Biz kardeşiz.💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTWICE | Texting
Historia CortaTzuyu 'BANGTWİCE' grubunu kurdu. Tzuyu Dahyun ve 14 kişiyi ekledi. • Eğlence amacıyla yazılmıştır kitaptaki her şey hayal ürünüdür