*Bölüm 4*

39 4 2
                                    

Evin anahtarı bir tek kuzenimde vardı onlada birlikteydik.
Aklıma direk Mina geldi. Mina benim çocukluktan beri arkadaşım ama ben onu kardeşim diye görüyorum. Birbirimizden hiçbir şey saklamayız. Mina'yı aradım

"Mina nerdesin?"

"Evdeyim Min Sohyun nerde olabilirim." Haklıydı nerde olacaktı ki!

"Hemen bana gelir misin?"

"Sesin kötü geliyor. Noldu İyi misin ?"
Değildim hic iyi değildim. Korkuyordum ağlamaya başladım sesimi duymuş olacak ki

"Geliyorum sakin ol Chanyeol'ı da ara."

"Tamam." Chanyeol'ı aradım geldiler Baekhyun Oppa da gelmişti.

Oturduk olayı anlattım. Herkes şok içerisindeydi, Mina herkese kahve yaptı. Kahvelerimizi içerken Chanyeol:

"Ben bugün burada kalacağım.Noonaya söylersin Baek."

"Peki Chanyeol ben artık gideyim."

Baekhyun Oppa da gidince Mina :

"Bende kalayım mı, ister misin? "

"Evet Mina kal sarılarak yatarız." dedim güldü. Yatakları hazırlamaya başladım. Mina elimden aldı ve kendi hazırlamaya başladı.

★★★★

Sabah olmuştu hatırlarım bugün BTS'in konseri vardı benim elimde de iki bilet biri benimde ya diğeri diğerini de Mina ya vermeyi düşündüm yani gelmek isterse.

"Mina bugün BTS konseri var benimle gelsene kafa dağıtırız."

"Olur. Saat kaçta?"

"6.30'ta Chanyeollarla buluşmamız lazım ."

"Tamam o zaman kahvaltıdan sonra kıyafet ayarlamaya giderim."

★★★★

Saat 5.00 oldu. Mina ile beraber SM Entr. 'a gittik.
Herkes «OOOOO» larken Chanyeol "Eee daha neyi bekliyoruz gidelim de yer kapalım." Herkes güldü, gülerken fark ettim Mina gerçekten güzel olmuştu.

" Herkes güldü, gülerken fark ettim Mina gerçekten güzel olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saat 6.30'a kadar eğlendik ve saat 6.30'ta yola çıktık fakat saat 7.30 olunca zor vardık.
Makneanın çişi geldiği için durmak zorunda kaldık. Sonunda vardık.

Ve BTS...

Ve BTS

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★★★


Konser bitmişti. Saat 10.00 Mina ile Chanyeol 'ın yanına gitmek için konserin arka tarafına geçtik.

"Chanyeol nerdesiniz sizi arıyoruz?"

"Arka kapıdayız oradan çıkacağız."

"Peki." dedikten sonra kapattım Mina'ya "Koş Mina hızlı gidelim, yakalanırlarsa kötü olur."
Koşuyordum. Bu topuklularla ne kadar hızlı koşulabilirse o kadar hızlı koşuyordum.

Sonra belimde bir çift el,
Gözlerim gözlerinin içinde kayboldu,
Mükemmel yüzündeki mükemmel hatlarını inceliyordum.

O kadar dalmışım ki Baekhyun Oppa'nın yalandan öksürüğü ile ellerimi omzundan çekerken kalp atışlarını hissetmiştim. Demek ki o da heyecanlanmıştı.

"Çok özür dilerim iyi misin?"

"İyiyim de asıl ben özür dilerim" dediğimde hâlâ gözlerimizi birbirimizden çekmiyorduk belki de ÇEKEMİYORDUK!..

Chanyeol'ın"TAVŞAN" demesiyle gözlerimi ondan çektim. Chanyeol'ı gören beni kurtaran veya düşmemi sağlarken kurtaran çocuk, evet o kadar incelememe rağmen bilmiyorum kim olduğunu !

"Chanyeol hyung" diyince meraktan baktım.

İnanmıyorum Taehyung muş.

Chanyeol "Tae , nasılsın?"

"İyi hyung senden?"

"İyiyim demek kuzenimle de tanıştın!"

"Kuzenin mi? Bu güzel bayan senin kuzenin mi? Keşke biraz benzeseydin Hyung!" diyince herkes güldü.

"Merhaba ben Kim Taehyung tanıştığıma memnun oldum." diyerek elini uzattı. İnanamıyorum Tae Oppa nın elini tutacağım aslında az önce burun burunaydık ama olsun.
Elini tutarak
"Merhaba bende Park Min Sohyun . Bu arada az ön-"

"Önemli değil kafana takma." hâlâ ellerimizi tutuyorduk. Utanarak öne eğildim

"Sadece teşekkür ederim tuttuğun için "

"Yah! Önemli değil dedim ya." diyerek göz kırptı!!!!

Baekhyun Oppa ani bir tepkiyle "Tanışmanız bittiğine göre" dedi ve elimden tuttuğu gibi çekti.

Tae ile ellerimiz yavaşça birbirinden ayrıldı.

Beni arka taraftaki odaların önünde durdurdu "Ne bu samimiyet çocukluk arkadaşı gibi bakışmalar."

"Oppa neyden bahsediyorsun ? Dalmışım sen niye boyle davranıyorsun?"

"Beni boşverde senin kolyen nerde?"

Oha beni cidden Süzmüş. 😡

"Hayır düşürmüş olamam o benim Mina ile kardeşlik kolyem " üzüldüm.

"Tamam sakin ol etrafa bakalım, Chanyeol'a haber de verelim!"  haber verdik.

Tam yarım saat - 45 dk oldu hâlâ bulamadık. Düşmek üzere olduğum yere bile baktık. Yoktu.

"Korkma ben görevlilere söyledim bulurlarsa haber verecekler ." içim rahatladı.

Chanyeol "Yarın korku evine mi gitsek daha çok korkarsın !"

"Evet gidelim eğleniriz" Mina baya heyecanlanmıştı. °0°

"Olur gideriz ama kolyemi ne yapacağız?"

"Yenisini alırız " dedi ve yanağıma öpücük kondurdu. Chanbaek ikilisi de öğğhh sesleriyle güldürdüler.

★★★★

"Görüşürüz Mina. Dikkatli git!"  diyerek tembihledim.

"Tamam gidiyorum sende içeriye gir artık!"  bıktı her zamanki gibiii…😂

Sonunda ayrıldığımızda Bahçe kapısından içeriye girdim. İkinci adımımı atarken biri kolumdan tuttu ve beni kendine çekip oradaki duvara arkamı yasladı.

Yine kolumdan tuttular ve yine bir nefes hissediyorum.

Korkuyorum bakmaya KİMSİN SEN?

Y/N: Yine her zaman ki gibi geciktim. Şuan teog maratonum başladı bu yüzden gecikebilirim . Şimdiden özür dilerim. Oylarınızı unutmayın lütfen ! 설앙해😍

KARIŞIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin