Pazesteti spatele

21 1 0
                                    

O sa fie ciudat.. sa incep cu inceputul..

De dragobete, da, ati auzit bine, de dragobete, pe la ora 2 dimineata m-am cuplat cu un baiat, acum regret toata viata mea... tot ce am facut.. 

O prietena de-a mea il placea, si el o placea pe ea.. si cum eu vorbeam cu amandoi am zis sa ii cuplez, se potriveau, le statea bine impreuna, foarte bine. Ea e glumeata, si sadica in acelasi timp, el e rece, dur, realist. S-au certat.. nu a mers bine ceva.. acum au ajuns sa se urasca. O sa vi se para ciudat dar nu am mai fost oribita sa le fac lor lipeala, asa ca am inceput sa il cunosc pe tipul asta, incetul cu incetul.. mi-a impartasit secrete.. chestii.. il iubeam. I-am zis intr-o zi ca ma simt atrasa de el.. am fost surprinza sa aflu ca si el simtea la fel.. am devenit un cuplu, exact de dragobete, a fost dragut, a fost foarte dragut, ma simteam mandra... simteam ca o sa imi explodeze inima.

El era la fel de dur si rece cu mine.. uneori ma facea sa imi fie frica sa mai vorbesc de teama sa nu ma creada o idioata. Ne-am certat, a zis ca ma uraste pentru ca sunt egoista.. m-am schimbat, m-am schimbat pentru el. A decurs totul bine..  printr-un moment.. in care mi-a dovedit ca are incredere in mine am cunoscut un prieten de-al lui, radeam, glumeam cu el, era de treaba (amicul), el era la fel de rece.. Mi-amd at seama ca.. amicul lui.. nu il cunostea nici el bine, baiatul pe care placeam era un fel de anonim, stiam despre el multe dar nu il cunosteam, ii stiam numele, dar nu si povestea, stiam cati ani are dar nu sti ce a trait. Am incercat sa il fac mai bun, nu suportam sa fie rece, il iubeam, il iubeam mai presus decat orice, nu ma alinta nu imi spunea nimic.. eram ca niste frati.. cu timpul a inceput sa ma alinte, sa imi zica ce simte.. a devenit..altfel.. dar tot rece era. Era atat de rece.. am hotarat ca eu si amicul lui sa aflam ce este el defapt, cine este.. ce are de gand si daca el chiar.. are sentimente.. uneori nici macar nu parea a fi om.. la cat de rece era.. L-am intrebat, vroiam sa aflu, vroiam sa am raspuns la toate intrebarile mele. S-a suparat.. s-a suparat atat de tare.. incat.. a zis ca nu il mai intereseaza de mine, a zis ca nu ma mai iubeste, a zis.. ca ne despartim.. Il iubeam, il iubeam extrem de tare.. si inca o fac, inca il iubesc, chiar daca el nu o mai face.. 

Am avut incredere ca nu o sa ma lase.. chiar am crezut asta. Am avut incredere.. aveam spatele acoperit de vise prostesti. Nu m-am aparat.. si m-a injunghiat.. Nu exista om de incredere, asa cum nu exista nici oamenii perfecti. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 02, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum