Hjälp

1.9K 25 2
                                    

Hej! Det här är mitt första kapitel så det kanske inte kommer att bli så bra men jaja vi får se...

Det här handlar om en tjej, Sofi som blir misshandlad och våldtagen av sina föräldrar och hon har en lillasyster som också går igenom samma sak. Hennes lillasyster heter Minna. En dag så lyckas dom ta sig ut ur huset och ut på stan. Båda ropar efter hjälp men alla bara titta på dom som om dom var galna. Ingen ville hjälpa dom! Tillslut kom ett gäng pojkar till dom. Men det var inte vilka pojkar som helst, det var one direction! Men just när dom kommer så kommer vår föräldrar(Jacob o Mia). Vad händer? Ta reda på det genom att läsa boken!

Sofis perspektiv:

Minna sover i mitt knä och jag håller själv på att somna men när Jacob kallar på mig och säger att jag ska ner i källaren så är det ju inte lönt att stanna kvar här uppe för att då kommer det bara att bli värre.... Minna vaknar av att Jacob skrek och hon börjar gråta. Hon vet ju vad som väntar! Jag vaggar henne till sömns snabbt sen börjar jag gå ner för den knarriga trappan. När jag har kommit ner i källaren så finns det en dörr och bakom dörren finns ett rum där allt brukar hända. Jag öppnar dörren och ser att Jacob sitter på sängen med Mia och Mia sitter där och runkar av hans stora kuk. Jag vill bara vända men då vet jag att det skulle bli värre.. ( kommer snuskiga saker så känsliga läsare borde inte läsa)

Direkt när jag har stängt dörren så säger Jacob att jag ska suga av han. Jag gör som han säger och rör mitt huvud upp och ner,snabbare och snabbare, jag trodde ärligt talat att jag skulle spy för den var så stor! När jag hade sugit av han i ca 5min så var jag tvungen att slicka MIA! Jag började att slicka och pulla henne och spotta på hennes fitta! Hon gillade det så hon började stöna, sen sa Jacob att Mia skulle slicka mig! Jag fick panik men jag kunde inte göra nått så de blev som det blev. Jag särade på mina ben och hon började, hon spottade på min fitta och stack in två fingrar och började slicka. Fast jag hatade det här så började jag stöna!hon sög slicka och masserade den och om jag måste vara ärlig så var det skönt men jag ville ändå inte! När det hade gått ungefär en kvart så slutade hon men så kom Jacob direkt och började kyssa mig på halsen, jag fick sugmärken.. Sen lyfte han upp mig och pregade in den stora kuken rakt i mig och jag kände direkt att den var förstod så jag började blöda igen.... Han stönade och sa

- Nu kommer det så sug av mig din fittslickare

-jaja..

Så fick jag suga av han sen var jag tvungen att svälja allt också..

Efter allt sex så band dom fast mig på en stol och jag var helt naken. Dem började skära,slå och piska mig. När dom var klara med mig så var hela jag en blodfläck. När jag kom upp till mitt och Minnas rum så satt minna i hörnet och vaggade sig själv.

- Sofie!

Hon sprang gråtandes till mig! jag började själv gråta men plötsligt kon Jacob in helt naken och tog Minna ifrån mig. Både jag och Minna började gråta.

- jävla peddo hur kan du göra såhär mot dina egna barn? Hur fan kan du?! Skrek jag gråtandes och hans svar var bara

- jag gör vad jag vill med er era horor!

Sedan gick han och Minna ner, man kunde höra skrik från Minna där nere ifrån och jag satt gråtandes med Minnas nalle i famnen. När Minna kom upp var hon helt mörbultad och hon blödde där nere! Stackars Minna...

- Sofi jag har ont här.

- var?

Hon pekade på underlivet.!

- får jag titta?

-mm

-men herregud sötnos vad har dom gjort med dig?

- dom stoppade in olika saker i mig och det gjorde så ont.

Hon var helt blodig och det var djupa hack där nere, allt var helt trasigt. Jag blev helt förstörd!

HjälpWhere stories live. Discover now