İşte benim hikayem burada başlıyor... yarın doğum günüm ama annem ve babam hiç mutlu değiller...Her nekadar yüzlerine mutluluk maskesi takmış olsalarda mutlu değiller. Sanki doğum günümün olması onları endişelendiriyor.Sürekli gizli gizli konuşuyolar annem hep endişeli hep gözleri doluyor ben yanlarına gittiğimde birden susuyorlar ve annecim ne oldu diye sorduğumda bişey olmadı kızım sadece 1 yaş daha büyüdün oysa doğumunu dün gibi hatırlıyorum yıllar ne çabuk geçti diyor...
GÜNÜMÜZ (Erica'nın doğum gününden 1 gün önce) :
' Oswald korkuyorum yarın Erica'nın doğum günü '
' Endişelenme hayatım herşey kontrolüm altında'
.....
Ve işte doğum günüm...Herşey çok güzeldi..Herkes çok mutluydu...insanlar 4 saat boyunca dans ettiler ..sonra pastayı da kestik ve dans etmeye başladık...Sonra birden kalbime 1 ağrı saplandı...içimde tuhaf bir his vardı sanki buraya ait değildim..Ve ormanın derinliklerinden bir ses duydum bana 'Erica sesime gel sen oraya ait değilsin, sen o hayata ait değilsin' diyordu ..Birden kendimi ormanın derinliklerinde bulmuştum...VE oda ne boynumda iki keskin diş hissettim.... Sonra sonrası boşluk sonrası karanlık ne olmuştu bana neden hiç birşey hatırlamıyordum ben...Ölmüşmüydüm ? evet ölmüştüm artık insan değildim artık lanetliydim ......