Wszystko zaczyna się z początkiem szkoły oczywiście bohaterowie czyli Lena i Daniel on nie są wampirami ale ich rodzica tak. Rodzic tej dwójki się znają ale dzieci ze sobą nigdy nie zabierali na spotkania dlatego Lena i Daniel się nie znają. Obie rodziny mieszkają daleko od centrum Newcastle ale nie mieszkają w sąsiedztwie. Dziś pierwszy dzień w nowej szkole oboje będą chodzić do LO i do tej samej klasy na rozpoczęciu roku nie zwracają na siebie uwagi. Lena ma jeszcze młodszego brata. A Daniel jest jedynakiem i jest strasznie rozpuszczony czy jeśli Lena go pozna to on się zmieni.? I tu zaczyna się historia. Jest już 3 dzień szkoły Lenę zawsze podwozi tato ,a Daniel przyjechał rowerem.
Zaczynają od polskiego i matmy. Lena strasznie się nudzi na tych lekcjach bo jest bardzo mądra ,a Daniel nawet nie uważał. Przyszedł czas na W-F i mają łączenie i grają w kosza. Daniel gra w drużynie przeciwnej i wpadł na Lenę i chyba coś jej zrobił jako że potrafi się zachować to podszedł do niej.
-Ej...Nic Ci nie zrobiłem wszystko ok? -zapytał
-Nie wiem możesz mi pomóc wstać? -zpytała
-Jasne. Proszę pana ja.!Jak masz na imię?
-Lena. -powiedziała dziewczyna
-Pójdę z Leną do pielęgniarki bo chyba coś się jej stało.
-A ty jak masz na imię przystojniaku? -zapytała zalotnie Lena. Daniela zatkało że chwali go tak boska niebiesko oka brunetka z średnio opaloną cerą.
-Da..Da..Da..
-Halo. Zciołeś się czy co? -zapytała
-Przepraszam po prostu jesteś pierwszą dziewczyną która mi mówi że jestem przystojny i mnie zatkało. I Daniel jestem miło mi Cię poznać. -powiedział
-Już sobie poradzę leć na w-f. -powiedziała
-Nie. Chcę wiedzieć co Ci się stało.
-Miło.
10 Minut później
Lena wychodzi.
-Co Ci jest? Nic Ci się nie stało? -zapytał z niepokojem Daniel.
-Nic tylko głowa mnie boli. - powiedziała dziewczyna.
-Uffff to dobrze bo się bałem że coś Ci zrobiłem. -powiedział z ulgą chłopak - A może dasz się zaprosić na kawę? -zapytał
-No tak tylko muszę zadzwonić do taty żeby po mnie nie przyjeżdżał.
-Ok. Dobra chodź bo już z 20 minut nas niema.
W-f już się kończył i było rozciąganie ale pan Lenę i Daniela zawołał do siebie żeby się dowiedzieć gdzie tak długo byli.
Podoba się? Jak myślicie jak się wytłumaczą? Dziękuję że to czytasz ciąg dalszy nastąpi...
Ciastek
CZYTASZ
Nastoletnie Wampiry
VampireJest to opowieść o dwójce wampirów które przypadkowo wpadają na siebie w świecie ludzi i spotykają się kilka dni później w świecie wampirów w Szkole Dla Początkujących Wampirów i siadają obok siebie. A co z tego wyniknie dowiecie się w książce.