Hayal kurmak !
Hayal kurmak nenir ? ben size hayal kurmanın ne olduğunu söyleyeyim. Hayal kurak, dünya zor, karmaşık, yargılayıcı, hatta sıkıcı yani hayat bize küçük gelince ve artık nefes alamayacak gibi hissettiğimizde gideceğimiz yerdir. O kafamızdaki hayal dünyası bizi hayatta tutan tek şey bile olabilir. Bazen insanlar hayal kurmanın önemini küçümsüyorlar gerçek hayatmış falan ama bu yalan çünkü bazen olmak istediğimiz kişi olamayabilir veya yapmak istediğimiz şeyleri yapamayabiliriz. Çabarız evet ama yeterli gelmezse sadece gözlerimizi kapatırız ve hayal ederiz. İşte o zaman dünyadaki tüm sorunlar daha küçük gelir insana. zayıf biri olmak istiyorsan sayıf biri olursun, güzel biri olmak istiyorsan güzel biri olursun. Ben yinede insanların ne düşündüğünü umursaman biriyim ama anlatmaya çalıştığım ne istersek olabiliriz. Sadece biri yada birşey olmakta değil istediğimiz yere gidebilriz kafamızın içindeki o gerçek dünyadan çok daha güzel olan dünyada zengin olabilirz yakışıklı/güzel sarışın mavi gözlü siz nasıl isterseniz öyle biriyle birlikte olabilirsiniz. Yani anlatmaya çalıştığım sorunlarımız ne kadar büyük olursa olsun kendimizi kesmeye yada onun gibi hiçbirşeye ihtiyacımız yok bunu size söyleyen büyük ihtimalle tonla insan vardır ve duymak sıkıcı ve size daha çok yapma isteği falan veriyordur ama deneyimli biri konuşuyor kolumdaki kesikleri görseniz neden bahsettiğimi anlarsınız. Ama bu salakça hobiden nasıl kurtuldum biliyosmusunuz aslında bunu söylemek biraz utanç verici ama dizi izleyerek evet tam olarak 98 tane birbirinden ayıramayacağım bebklerim var. Bazen sadece bir bölümü bitiriyorum ve yatağa uzanıp kafamda o bölümün devamını yazıyorum bir kaç sezon bile sürüyor kafamda. Söylediğim gibi herşey kafamızın içinde bitiyor aslında. Benim yeni hobim biraz salakça ama sizinki öyle olmak zorunda değil. Burada konu diziler değil ben kendimi dizilerde buldum, hayal etmekte buldum bazılarınız kitaplarda bulur bazıları yemekte bazıları sporda önemli olan kendinizi bu dünyaya tekrar bağlayacak bir sebep bulmak, hayatınızın amacını. Sadece düşünün nasıl bir hayat istediğinizi düşünün ve gerçekleştirin. Çünkü gerçek olması için gerçek dünyada yaşanması gerekmiyor sadece düşünmeniz, inanmanız ve hayal etmeniz gerekiyor.