c

130 12 1
                                    

1 hafta sonra
Yazarlık Dersi

Hoseok kafasına atılan kağıt çöplerini yok sayarak klavyesinin tuşlarına yorgun bir şekilde basmaya devam etti.
Kafasına eseni yazıyordu.Çocukken ailesi kavga ederken hep ya günlüğüne yazar,ya da defterini karalardı.Alışkanlık diye edindiği yazma isteği,onun için büyük bir hobiye,şimdi ise işe dönüşmüştü.Eğlence için yazdıkları ile yazmak olmak için yazdıkları arasında büyük bir fark vardı.

Olmuyordu.
"bir hafta"
Bir haftadır yazdıklarını kaydedip,daha sonra geri dönüşüm kutusuna atıyordu.
Hani şu bilgidayarda olan.

Artık umursamayı bıraktığı kağıt atıklarını atan kişinin yönüne doğru baktı.

"Yeter artık ! Kim olduğunu sanıyor- oh Yoongi.1 saattir sabrımı zorlayan gerizekalı sen miydin ?"

"Evet"

Hoseok bir kaç saniye gözlerini kapatıp sinirle nefes verdi.

"Ne istiyorsun Yoongi."

"1 haftadır buluşamıyoruz böyle yapacaksan ilişkimiz yürümez aşkım."

Hoseok laptop ına döndü ve yazmaya devam etti.
Yazarlık sınıfını neden seçmişti ki Yoon ?


--------

"Hey hoşik !"

"Efendim Yoon."

"Underground kariyerim için büyük ama benim için minnak bir adım atacağım."

"Ciddi misin ? Başına kesinlikle bir iş açacaksın.Derslerine odaklansan ölürsün di mi ?"

Her zaman gittikleri kafeye gittiler.
Fakat bu sefer Yoon da laptopını getirmişti.
Producer olmak her zaman hayali olmuştu.

mature || yoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin