HOOFDSTUK 14

Bintou: WANT VOOR JOU GA IK DOOR ROOD. Iedereen schiet wakker door Ola's wekker. Dan beginnen we te lachen door de wekker. Dan gaan we zich klaar maken voor de reis. Ik doe een wit shirt, een leger jasje, een spijkerbroek, een blouse rond me middel en rode hakken.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als wij klaar zijn gaan jongens zich klaar maken. En in de tussen tijd maken Ola en Anelia ontbijt. Als we met alles klaar zijn pakken we onze koffers en gaan naar school. Als we er zijn staat de bus er al en een paar leerlingen. En er staan ook een paar braviours voor op de foto en de jongens doen het natuurlijk wel even. Als ze klaar zijn nemen we al plaats in de bus. Met de bus gaan we eerst naar het vliegveld en van het vliegveld vliegen we naar Madrid. Ik zit naas Cassius voor ons zitten Caranza en Kaj, achter ons Anelia en Samuel, aan de andere kant Ola en Dioni, achter Ola en Dioni Genevieve en Jai. In de vliegtuig zitten we het zelfde. Ik het vliegtuig val ik in slaap op Cassius schouders. Na een paar uur zijn we er en stapen uit. Gelijk voel ik de lekkere warme lucht. We lopen naar een busje die ona naar het hotel brengt. Die hotel is echt enorm groot.

We zijn ingedeeld in onze kamers en mogen nu doen wat we willen

We zijn ingedeeld in onze kamers en mogen nu doen wat we willen. Ik Nederland hadden we al besprekeb wat we gaan doen. Dus nu gaan we even door Madrid lopen. Gelukkig weten we al best wel waar alles is dus is het gemakkelijk.

Dioni: We lopen het hotel uit. We lopen even rond en kijken wat voor leuke dingen je kan tegen komen. Gelijk komen we een leuke restaurantje tegen en leuke winkels. Na 2 uurtjes te hebben rond gekeken gaan we terug naar het hotel. Daar legt het docent paar dingen uit en we mogen gaan eten. Als iedereen klaar is met eten mogen we doen wat we willen. Wij besluiten om ons eerst uit te pakken en daarna gaan we even nog naar het strand. In de kamer van Ola en mij doen we alles even uit pakken. Als we klaar zijn APP ik naar de rest of ze klaar zijn maar dat zijn ze dus niet. We besluiten om even niks te doen want we zijn wel moe van het reis. Dan begin ik me een beetje te vervelen dus begin ik Ola te kietelen. Ze rolt bijna van het bed af maar net op tijd vang ik haar op. Ze kijkt me een beetje boos aan. Ik zeg sorry en geef haar een kusje wat uitloopt tot zoenen. Dan horen we geklop het is zeker de rest we pakken onze spullen en lopen naar de gang waar iedereen staat. We lopen naar het strand. Madrid is echt heel mooi ik was hier wel vakker met mijn familie. Als we op het strand zijn gaan we zitten en praten we even. We kijken nog naar het zonsondergaan. Het is echt zo mooi. Dan besluiten we naar het hotel te gaan. Op ons kamer ga ik nog douchen en daarna Ola. Dan gaan we in bed liggen we hebben eigenlijk 2 kamers maar wij liggen er in een. In bed praaten we nog even. Dan legt Ola der hoofd op mijn borst. Ik speel met haar haar en kijk nog een beetje op me phone. Ik GA naar twitter een tweet: lekker met me vrienden en vriendinnetje in Madrid.😎😎😎
Ik zie dat Ola stiekem op me telefoon mee kijkt dus ik ga een grap maken ik ga naar me nichtje appen en doe alsof ik niet weet dat ze kijkt.
       Gesprek Dioni en hem nichtje.
D-Dioni    N-Nichtje
D-hoi bae.😘😘😘
N-hoi ik miss je super veel.😔😔
D-nu ben ik in Madrid dus kan het niet sorry schatje.😔😔😔
N-oke ik APP je morgen en veel plezier.😘😘❤❤
D-doei tot morgen bae.😍😍😘😘

Ondertussen zag ik Ola en beetje verdrietig kijken maar ze keek ook jaloers en boos. Dan wil ik haar een kusje geven maar ze draait haar hoofd en kijkt me boos aan. Ze zegt rot op naar je nieuwe schatje. Ik zeg dat het me nichtje was en dat het niet me schatje is omdat zij het al is. Ze kijkt nog steeds net als net ze gelooft me niet. Dus bel ik me nichtje ze zegt hoi en vraagt wat er is ik vraag waar haar moeder is. Zij zegt dat ze naast der ziet en ik zeg of ik haar even mag spreken me nichtje zegt ja en geeft haar telefoon aan haar moeder. Dan vraagt ze hey hoe is het met de zoon van me zusje ik antwoord dat het oke is en dan praat ik nog even met haar. Als we klaar zijn hang ik op en Ola geeft me een kusje en daarna zegt ze sorry. Ik zeg dat het niets uitmaakt. Dan legt ze weer haar hoofd op me borst en zo vallen we in slaap.

My new loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu