Kapitola I.

55 2 1
                                    


Hayley

Sedím v malé, tmavé a prázdné hospodě. Jane Anne mně akorát obslouží u baru. „Tenhle týden už potřetí " ,prohodí a podá mi sklenici s gumbem. Usměju se. „Jsem posedlá gumbem, Jane Anne. Také se usměje. Její sestra Sophie právě myje nádobí. „Podle starých dam v 9. obvodu má sestra Sophie do každého talíře kus své duše", řekne Jane Anne a podívá se na Sophii. Dělám jakože jsem to neslyšela, poněvadž nevím co na to odpovědět. Pak mluvím dál na Jane. „Po čtvrti jsem se ptala po mé rodině" řeknu a váhavě se podívám na Jane. „A?" zeptá se Jane. „Nic, vůbec nic", odpovím. „Nemůžu najít nikoho, kdo by si je pamatoval". Jane se na mně podívá trochu soucitně a pak řekne: „Protože, Hayley, lidé jako ty odtud byli vyhnáni už před lety." Svraštím obočí a podívám se na ní nedůvěřivě ale zároveň zvědavě. „Co myslíš tím lidé jako já?" Podívá se na mně, ale nic neříká, otočí se a odejde. Za chvíli se vrátí s nějakým papírem. Rozloží ho. Je to mapa New Orleans. „V Bayou říkají vlkodlakům Roux-Ga Roux", zakroužkuje oblast kterou mi ukázala. „Podívej se tam a najdeš tam to, co hledáš". Podívám se na mapu. „Buď opatrná" dodá ještě, ale to už jsem na odchodu. Když ujdu pár kroků ještě mně zastaví tím, že mně chytne za rameno. Jane Anne vytrhne Hayley vlas a rychle ho schová do uzavřené pěsti „Je to poslední místo na světě, kam bys chtěla jet". Pousměju se jakože děkuju a odejdu. Jane Anne se podívá na Sophii s vítězným pohledem a když Hayley odešla, ukázala Sophii vlas který jí vtrhla. Nasednu do auta a jedu tam kde je to místo. Nevím co si o tom mám myslet, ale dobrý pocit z toho nemám.

Mezitím v New Orleans na hřbitově Jane Anne a Sophie: „Nedělej to. Prosím." Žadoní Sophii Jane Anne. „Co když se o ní mýlím?" Jdou hřbitovními cestičkami, které se různě proplétají. „To je na tom to krásné. Nikdy se namýlíš." Chlácholí sestra Sophii. „Ke Klausovi se dostaneme jen díky ní." Mluví k ní Jane Anne. „ Nemůže to kouzlo provést někdo jiný?" zeptá se prosebně Sophie. „A kdo? Polovina čarodějek ti nevěří a ta druhá je až moc vystrašená," říká Jane Anne a připravuje si kouzlo. „ Protože ví, že nás chytí, Jane Anne". „Jinou možnost nemáme". Odsekne Jane Anne. „Tohle je naše město. Pokud za něj nebudeme bojovat, tak se klidně můžeme sbalit a odejít." Mluví tak rozhodně že nakonec Sophie svolí. „Teď jdi, víš, co musíš udělat." Řekne rozhodně Jane Anne Sophie. Po náhrobní desce rozmístí svíčky a nějakým bílým práškem sype rukou nějaké čáry, které pak vytvoří jakýsi ornament.

Jedu pomalu, klikatýma lesníma cestama. Mám pocit, že to nemá konce a že to nikam nevede. Snad se nezmýlila a nedala mi špatné informace, pomyslím si. Před sebou vidím jezero a nikde žádná cesta. Hm, tak to je fakt super, zatáhnu ruční brzdu a vypnu motor. Ještě jednou se podívám na mapu jestli jsem neodbočila špatně, zdá se že ne.

Jane Anne zapálí svíčku na náhrobní desce, kouzlo se přenese i na Hayley která sedí v autě a v tom momentě:

„Co to sakra je?!" Znenadání mi mapa začne hořet v rukou. Rychle ji odhodím z okna auta ven.

Dalším krokem kouzla je, že Jane Anne položí pohár s kouřem na ornament, který tam předtím nakreslila.

Nastartuji motor a najednou se z pod kapoty line kouř. „To už si vážně děláte srandu?!" Vystoupím, a jdu si zavolat odtahovou službu. Vytočím číslo, chvíli to vyzvání a pak se ozve v telefonu šum. „Zdravím, sháním odtahovou službu", řeknu svojí prosbu.

Hmm, řekne monotoně. Další kouzlo na ztracení signálu a silného pískání využila Jane Anne , aby Hayley nemohla zavolat odtahovou službu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 04, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The Originals (Původní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat