Soru: CNBLUE üyesi Lee Jong Hyun videonuzdaki 'Mr. Ambiguous' rolü için kararlaştırıldı. Bu sizi mutlu etmiş miydi?
MoonByul: Hepimiz çok şaşırmıştık! Mr. Ambiguous başrolünün CNBLUE üyesi Lee Jong Hyun sunbaenim olduğunu duyduğumuzda, aynen (hadi oradan) vaov halindeydik... CNBLUE sunbaenim nasıl bize yardım etmeye karar vermiş olabilirdi? Ama onunla yüz yüze tanıştığımızda daha çok şaşırdık. Çok uzundu ve çok iyi görünümlüydü, ama kesinlikle çok nazikti.
WheeIn: Evet. Dürüst olmam gerekirse başlarda kafama pek oturmamıştı. Ama gerçek hayatta onunla tanıştıktan ve klip çekimlerinde gördükten sonra o atmosfere (Mr. Ambiguous olarak) tam uyduğunu farkettim. Ve sette bile gitarını çalıyordu ve oldukça iyiydi!
Solar: Evet, gitar çalmaya başladı! Hemen oracıkta!
WheeIn: Evet, hemen çalmaya başladı ve çok etkilenmiştim.
Hwasa: İlk gördüğünüzde çok soğuk biri gibi geliyor, değil mi? Ama sonrasında kesinlikle öyle biri değil! Yüzündeki makyajı hemen çıkarmayı ne kadar çok istediğini söylüyordu ve ne zaman çıkarabileceğini soruyordu. (Gülüyor) Ve etrafta hep dolanıyor, hep gülüyordu.
Başlangıçta biraz sinirli ve gergindik. Çünkü bu bizim video çekimimizdi ve konsept sebebiyle başrollerde biz vardık; fakat acemi olduğumuz için biraz endişeliydik. Ama herkes bize ayak uydurdu. Bu yüzden çok minnettardık.
Baya eski bir röportajdı ama buraya geçirmek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAMAMOO Facts✔
RandomMAMAMOO gerçekleri. [11.04.2017-17.08.2017] ⚫Bu kitap kapağı Ballacie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır.