Introducere..

8 0 0
                                    

Rayna,o fata bogata din California,16 ani si foarte buna la suflet a fost distrusă de moartea mamei ei,care a avut loc acum 2 ani,îi este foarte greu sa se obișnuiască,dar cu timpul spera sa treacă,deși durerea din sufletul ei e de nesuportat.Ca sa va pot spune mai bine,voi intra in personaj
       Ceasul suna.....nimic....dorm in continuare....si totusi il aud....de ce??!?....cu ochii mici ma uit la ceas si văd ca e ora 12:00.Cand am văzut ca e asa târziu mi-am dat seama ca trebuie sa ma grăbesc.La liceu intru la 14:00.M-am dat repede jos din pat si M-am dus spre Bucătărie.Fiindca eram doar eu si tata in familie....el uita mereu sa ia de mâncare,iar singura mancare pe care o aveam erau cetele cu lapte...Tata fiind la servici,n-am avut de ales si a trebuit sa mănânc cerealele.Dupa ce am mâncat M-am dus la baie si m-am aranjat,ultimul pas a fost sa ma imbrac si după ce am făcut toate acestea mai aveam la dispoziție 20 de minute in care am stat puțin pe telefon.
     Aveam multe mesaje,prietena mea cea mai buna,iubitul meu si fratele vitreg care nu sta in casa cu mine....
    Tot nu ma obișnuiam cu ideea ca mama a murit si acum am o mama si un frate vitreg...plângeam zi de zi după ea,ma uitam la poze si plângeam neîncetat,tata nu știa...cred ca si lui ii e greu chiar dacă nu recunoaște...nu puteam sa ii arat ca plang fiindcă nu voiam sa-l doară....mai bine ma durea pe mine,nu pe el.Fiind singurul om pe care il am lângă mine il iubeam nespus de tare si dacă si el va păți vreodată ceva as fii distrusă
        Il iubeam mult si pe iubitul meu,dar el nu putea sa fie mereu lângă mine,fiindcă tata nu stia ca am iubit...dacă afla nu as mai fii putut iesi din casa.Il iubesc foarte mult si as vrea sa fie lângă mine acum.
Intr-un final a trebuit sa plec la scoala.Cand am ajuns,iubitul meu a văzut ca am lacrimi in ochi,asa ca i-am povestit tot.El M-a luat in brațe.E bine sa Primești o îmbrățișare in momentele grele.Aceasta îmbrățișare pentru mine a fost cât o mie de cuvinte.Mi-era atât de greu sa tin suferința ascunsa,iar lacrimile pur si simplu incepeau sa curgă.In acel moment Lumea se sfârșise pentru mine.Toti se uitau la mine si ma întrebau ce am pățit....si nu stiu...dar auzeam o voce care imi zicea sa fiu rea.Vedeam in ceta si intr-un final mi-am dat seama ca am leșinat.
   -Ce fac acum?Sunt întinsa pe jos,leșinata,nu simt nimic,nu-mi amintesc nimic,cine sunt?Eram leșinata,dar totusi simțeam ceva si...vorbeam...nu mai înțeleg nimic...Am simțit o dara de apa care se scurgea pe gâtul meu.In acel moment M-am trezit.Eram in cabina asistentei care mi-a dat cu apa pe fata.Asistenta mi-a zis sa nu stau la scoala si sa ma duc acasă.Pana M-am dus acasă a trebuit sa stau sa-mi facă niște controale.Am plecat spre casa...imi era rau,dar trebuia sa ajung acasă.
             Când am ajuns,M-am dus repede la baie si mi-am dat cu apa pe fata,iar apoi M-am uitat in oglinda....fata mea se schimbase....arătam ca un demon.Aveam sânge la gura,eram zgâriată pe toată fata,plângeam cu sânge....dar asta vedeam in oglinda,eu nu arătam asa.Dupa am dat cu peria in oglinda si M-am uitat iar.Eram din nou eu,nu un demon.Atunci am aflat ca exista un demon si eu trebuie sa-i aflu codul.
                               Capitolul 2
                          Codul  Demonului

    Nu puteam povestii nimănui despre ce am văzut....nu M-ar fi crezut si nici nu era cazul sa vorbesc.Atunci mi-am dat seama ca vreau sa fiu rea.Aveam si un motiv.Fiindca eram fata buna,eram călcată de toti în picioare...chiar dacă eram lăudata pentru frumusețe,călcată in picioare de toti!Nu mai vreau suferința,vreau sa fiu inserată de putere,malefică si rea!Daca eram rea trebuia sa-mi schimb si lucul
      Mi-am făcut linii la ochi,M-am îmbrăcat in negru,mi-am făcut unghiile negre si apoi am plecat la o prietena care facea spiritism.O chema Belinda.A trecut prin aceeași chestie si a brut sa fie si ea rea.A făcut spiritism de la 14 ani...când am ajuns la ea,M-a luat in camera ei,a pus 12 lumânări in jurul nostru,a stins lumina,M-a apucat de mâini si ca sa funcționeze mi-a zis ca trebuie sa ma taie pe mâini.Nu am vrut,dar nu aveam de ales.A luat un cuțit mare,s-a tăiat mai întâi ea,l-a bagat adânc in mana si l-a scos plin de sânge....atunci l-a înfipt in mana mea si mi-a făcut o rana pe ambele mâini,apoi m-a pus sa beau sânge....era oribil,dar cu cât beam mai mult sânge,cu atât ma simteam puternica asa ca am continuat râzând malefic.....
   Apoi ne-am pătat amândouă de sânge pe haine si ne-am luat de mâini...iar ea a început sa zică:
    -Dämon,zeigt Dämon und Mir Den Condé zu sagen,Mir sagen ihm,es zu wissen,zu sterban iachen
   Era un cuvânt in germana pe care trebuia sa-l rostim amândouă de 4 ori..
    -Dämon.....
   -Dämon....
   -Dämon...
   -Dämon...
   
                         Capitolul 3
                   Devin rea...........

        După mai multe zile începuse sa-mi placa sa fiu rea,avea putere,ma băteam cu toti,aveam probleme cu profesorii si comentam la orice,a venit vremea sa dau ochii cu Dämon(Demonul)
                   Vrei sa vezi ce va urma?Citeste următoare carte ce continua povestea
       P.S:aceasta este o poveste inventata

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 03, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Codul DemonuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum