Nešel jsem ven,ne jen proto že jsem se bál jako prase ale protože jsem z okna viděl Bradleyho a spol na kolech. Vím,že Bradley proti mě nic nemá ani neměl ale já se tam bojím jít. Jako vždy. Jsem prostě hrozný posera,srab..
Chvíli jsem je sledoval jak jezdí,byli šťastní že jsou spolu. Moc jim to i šlo.Tohle bude poprvé co to řeknu,ale jdu za nima. Odvážím se,kdyžtak uteču. Chci mít aspoň nějaké kamarády.
Sprintoval jsem dolů po schodech a společně s mobilem vyběhl ven kde jsem naboural do nějaké paní v sukni,saku a na saku byla cedulka kde bylo napsáno SOCIÁLNÍ PRACOVNICE.
"Jsi Troye?" Upřela na mě pohled. "Ehm,ano." Kývl jsem. "Pusť mě dál." Otevřel jsem na povel dveře dokořán a pustil ji. "Dobrý den pane Mellete,byla na vás zaslána sociální pomoc ohledně Troye. Takže nyní vám říkám.." Odkašlala si,sedla si do křesla a přehodila si nohu přes nohu jak to ženy dělají. "zabavuji vám Troye. Troye od teď bude v dětském domově,máte zákaz s ním jakkoliv komunikovat a ostatní věci."
Táta jen čuměl a nic neříkal. Já se tak strašně v duchu radoval ale v realitě jsem to najevo nedával,pro jistotu. "Troye,jdi si zabalit. My to tu dořešíme." Poslechl jsem a odešel si nahoru. Vytáhl jsem z pod postele dva kufry,hodil je na postel a rozevřel je. Do prvního jsem házel oblečení,boty a takový ty věci. V druhým byli blbosti,kosmetika,hygiena včetně nabíječky na mobil.
"Jsi hotový?" Ozval se pysklavý hlas. Do ruky jsem si vzal Tima, plyšovou rybičku. Byla to první a poslední hračka co jsem dostal. Táhl jsem za sebou dva kufry s úsměvem,jsem rád že budu od nich pryč.------
Už jsme jeli v autě,seděl jsem vedle té pani. "Od jaké doby se na tebe chovali tak jak se chovali?"
"Od 15,od přiznání mé homosexality." Mykl jsem si jen tak rameny. Jenom řekla šeptem aha a věnovala se dál řízení. Dojeli jsme k velké budově kde bylo napsáno DĚTSKÝ DOMOV PERTH
"Já tě jdu tam zapsat,vylož si kufry."
Otevřel jsem kufr a vyndal mé dva modré kufry na kolečkách a hlavně Tima. Šel jsem za tou pracovnicí která mi dala klíčky od pokoje. "Zde se budeš vždy zapisovat když někam budeš chtít odejít,max tu musíš být zpátky v 9. Pokoj máš v 5. patře číslo 7. Máš tam kámoše. Hodně štěstí." Kývl jsem ji na to všechno a šel di 5. patra výtahem. Bojím se celkem. Toho kluka. Otevřel jsem pokoj a podíval se kolem.
"Ahoj! Ty musíš být Troye,že?" Vykoukl na mě brejlounek s modrými vlasy. Nic jsem neříkal jen jsem vešel. "Ano,jsem Troye. A ty?"
"Tyler."Abych byla upřímná,tahle část se mi moc líbí. ❤😄
Názoryy?
K.
ČTEŠ
blue. // tronnor
FanfictionJsem jenom obyčejná kost a kůže,co ma ráda knížky,zpěv a modrou barvu.