~2~

42 0 0
                                    

Hastaneye getirdiler beni kolumda serum vardı.  Gözlerim hala çok acıyordu etrafa bakındım yanımda birisi yatıyordu bana iyi misin diye sordu öyle hatırlıyorum ne oldu dedi sonra ben cevap vermeyince . Sustum sadece konuşmak istemiyorsun demek ki dedi sonra hafif gülümsedi hayır dedim yavaşça sustu biraz ismin ne ? Dedi. Nur dedim bende yiğit dedi neyin var diye tekrar sormuştu bilmiyorum dedim çünkü hiç birşey hatırlamıyordum en son ne yaptığımı ?kimle konuştuğumu , vs.vs
Sen diye sordum ? İntihar dedi psikolojisi bozuk birine benzemiyordu elleri sargıdaydı galiba bileklerini kesmiş olmalıydı . Gece uyandım gene geç vakitte cama doğru yürüdüm aşağıya baktığımda Gökay ve süveybe vardı süveybe kitap okuyordu ve Gökay ona sarılıyordu. Rüya mıydı yoksa gerçek mi inan hiç birşey bilmiyorum . Burada ne işleri vardı deyip yatağıma yatıp direk uyumuşum neden erkenden uyudum aşağıya inemedim bilmiyorum sabah olduğunda kalbimde bi ağrı vardı hatırlıyorum bunu . Cikisimizi verdiler annem gelince eve geldik kendimi iyi hissediyordum yarın okula gideceğim diye karar verdim . Telefonumu uzun süre elime almadığım için merak edip telefona baktım gene pek de mesaj atan olmamış süveybe ve Gökay sevgili olmuşlar neden dostlarım benim yanımda değillerdi ? Çok düşündüm o gün Bunu da hatırlıyorum üveys hep senin yanında olacağım demişti neden hastaneye gelmedi ? Ben kendime zarar mı verdim yoksa araba kullanırken kaza mı yaptım hala hatırlayamıyorum kafam kazan gibi olmuştu uyudum o gece . Ve karar verdim o gün kimseye haddinden fazla değer verme . Okula gittiğimde kızlar yanıma geldi üveys de sınıftaydı sevindim kendine zarar vermemesine ama gözlerinin altları gene mor mordu. Bunu istesem de unutamam. Süveybe ve Gökay geldi sonra ne oldu diye sordular cevap vermedim ikiside umrumda değildi çünkü beni merak bile etmemeleri Üzdü . Okul çıkışında üveys yanıma geldi o gün burayı çok iyi hatırlıyorum gidelim mi dedi ? Hayır dedim ve gitmiştim ondan nefret ediyordum ve bi o kadar da deli gibi seviyordum neyse deyip eve gitmiştim suveybenin annesi bize gelmiş annemle konusurlarken duydum galiba süveybenin bi rahatsızlığı varmış ağlıyordu kadın ses çıkarmadan yukarı çıkmıştım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEN BUNLARI OKUDUĞUNDA BEN ÖLMÜŞ OLACAĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin