Početak

60 5 5
                                    

Dragi čitaoci,
Razmišljala sam, dosta dugo šta da počnem da pišem i dosta toga mi je palo na pamet ali ništa me nije obaralo sa nogu. Posle 'odabrane' koju je dosta njih čitalo, jednostavno sam želela da napišem nešto što će vam se svideti isto onoliko koliko i ta knjiga. I onda sam se setila ovoga. Ne znam kako će ispasti ali se nadam najboljem. Volela bih kad biste komentarisali jer sam jako nesigurna u svoje nove priče.
Takođe želim da zahvalim Andjaaa_ na koveru. Stvarno nemam reči, mnogo mi se sviđa. Nadam se da će se tebi svideti ova knjiga isto koliko i 'odabrana'.
Sada da ne bih više davila ovim srceparajućim momentima, uživajte u priči. Hvalaa ❤❤

Mesec dana ranije

"Mama, kako si?" Izgovorila sam šlihtarskim tonom. Zastala je sa jelom i pogledala me je pravo u oči. Njene prelepe tamne oči meni su se činile kao ubice.
"Dobro, a ti?" Pitala je sumnjičavo. Gurkala sam viljuškom špagete u tanjiru.
"Dobro, mama, pitala sam se da li bih mogla..." započela sam pevajući reči.
"Ne" presekla me je.
"Nisi ni čula šta imam da pitam" pobunila sam se, ali sam shvatila da sam zazvučala kao 5-godišnjak tako da sam pognula glavu.
"Dajj mama nije ona više beba" pokušao je da mi pomogne Kajl. Moj najstariji brat.
"Barem me saslušaj" zacvilela sam
"Dobro." Rekla je mama tiho.
"Da li mogu sutra da prespavam kod Lejle. Biće tu i Rouz" tiho sam rekla.
"Zašto one ne bi došle ovde? Ima dovoljno mesta za sve." Tvrdoglavo je rekla. Ne kapiram je. Kajl i Erik su mogli sve u mojim godinama. Jedimo sam ja ta koja ima ograničenja. Jedino sam ja ta kola nigde ne ide posle 22 časa zato što joj je majka jebeno previše zaštitnički nastrojena.
"Zato što se njihovi roditelji bune. Stalno su kod nas jer ti mene nigde ne puštaš. Nisi fer." Opet sam zvučala kao 5-godišnje dete, ali sa njom nije moglo drugačije.
"Imam nekoliko uslova." Rekla je. Ja sam skočila i zagrlila je.
"Moraš da mi se javiš kad stigneš, želim potvrdu od Lejlina majke da neće biti momaka i da ćete imati stalni nadzor odrasle osobe. I do ponoći želim da si zaspala." Poljubila sam je u obraz.
"Dogovoreno". Prošaputala sam
"Mama, ona će uskoro 16 godina, znaš da će jednom morati da nađe dečka?" Rekao je Erik. Porumenela sam na tu njegovu rečenicu. Mama isto. Nije podnosila činjenicu da ja, njeno najmlađe dete i jedino žensko dete napokon odrastam. Kajl je prebacio ruku oko svoje devojke Libi koja je sa nama bila svakog petka na večeri. Ona se nasmešila u pogledala me.
"Nije valjda da do sada nikog nisi imala?" Rekla je.
"Nisam." Još više sam se zarumenela. Dugačkim izmanikiranim noktima krenula sam da lupkam po stolu. Nikad nisam umela da slažem.
"Ahaa" rekao je Erik.
"Ostavite je" rekla je mama sa pomalo histerije u glasu. Ustala sam od stola i krenula ka stepenicama. Zavukla sam ruku u zadnji džep i izvukla paprić sa brojem telefona. Osvrnula sam se i kada sam se osigurala da niko ne gleda zamenila sam papirić sa onim na kojem je bio pravi broj Lejline majke.

Danas

Osećala sam da umirem, ali tiho, na neki čudan način. Nisam osećala nikakav bol. Nisam osećala ništa. Kao da sam bila oblak koji polako plovi nebom. Nisam mogla da gledam, niti pričam, samo sam mutavo ležala. A onda sam čula prelepi baršunasti glas, koji me je mogao trgnuti u bilo koje doba dana i noći.
"Izvini" prošaputao je. Žmarci su mi prošli kroz telo kada mi je dodirnuo ruku. Tada sam po prvi put za ovih 3 dana koliko sam bolesna nešto osetila, a volela bih da nisam. Snažan bol koji je polazio od slepočnice proširio mi se kroz celo telo.

NESTALA!!!
16-godišnja Katrina Dejvis nestala je u noći između 23. i 24. Maja u svojoj kući. Nestanak je prijavljen oko ponoći, dok na kući nije bilo tragova provale. Trenutno nema osumljičenih, a ukućani su zadržani u policijskoj stanici radi ispitivanja.
Novinar Emili S. Hatavej za 'Nedeljne novine' 
24. 5. 2017

NAĐENO TELO
Nađeno telo, bačeno na deponiji prepoznato je kao telo Katrine Dejvis. Devojka je i dalje živa, ali u veoma teškom stanju. Kako saznajemo bila otrovana zatim udarena u glavu i bačena na deponiju blizu njene kuće. Pronađena je dan nakon nestanka, policija je izjavila da je počinilac neko iz kuće, sumnja se na Elizabet Majkls, devojku Kajla Dejvisa, najstarijeg Katrininog brata. Narukvica koja pripada Elizabet nađena je na deponiji gde i Katrina umazana krvlju koja odgovara Katrininoj.
Novinar Emili S. Hatavej za 'Nedeljne novine'
25. 5. 2017.

Život ili smrt Where stories live. Discover now