gercek iman harekete gecirir

18 3 1
                                    

Kafasini kemiren sorular  dahada endiselendiriyordu onu ve sabirsizlaniyordu
gozleri  cam kenarindan ayrilmiyordu .
hic bu kadar heyecanlanmadigini dusundu bi yandanda ..
kapi caldi bununla birlikte kalbide hizlaniyordu kapiyi acti. arkadasini gordugunde adeta aglayacak gibiydi birlikte henuz tamamlanmamis olan catiya ciktilar.
cunku evde duramazdi bunaliyorum dedi..
su an yalnizlardilar  ama hic birsey konusmuyordu omer,  oysa soracak okadar cok sorusu vardiki esen ruzgarla birlikte kendine geldi ve daha fazla dayanamayarak sordu :
dun bana soylediklerinden bahsetmek istiyorum.
MUSLUMANLIGIN tanimini yaptin kalbinde ALLAH olacak dedin gerisi sadece bos bir oyalanmadir dunya oyun ve eglenceden baska birsey dedil dedin ? Allah bizi sadece ona ibadet edelim diye yaratmis oylemi?eee yani ben ve sen ibadet etmiyoruz o halde bizi niye yaratti? ben simdi neyim ozaman ben niye varim ?  bide muhammed peygambere dusmanlik edenlere dostluk ediyormusuz bu yasayisla sen ne dediginin farkidamisin ?arkadasi Selim kendisini sessizce dinledi ve ekledi ben bunlari cuma namazinda hutbede dinledim de ne var bunlarda ?
omer sitem etti  egerdeedigin gibiyse  biz neden boyle yasiyoruz bana bildiklerini ogret yoksa bogulacagim hem soylediklerin dogru olsa once kendin yasardin belkide bana hikaye uyduruyorsun ? arkadasi caresizce ceyrek dahi olmayan bilgisiyle soyle dedi soylediklerim gercek ama benimde bilgim az olmasina ragmen kesinlikle inaniyorum sen neyi sorguluyorsunki ?
islami getiren nebiyi ne kadar taniyorsun getirdigi kitabi okudunmu ?isminin bile bir muhtesem sahsiyeti var ondan haberdarmisin ?benim tenbihim sesimin cikmasi ikimizeydi ama seni kendimden daha gafil gordum birseyler anlatmayacagim sadece yaratilis amacini anlatan kitabi oku ve onu gondereni tanimaya calis
eger istersen birlikte hareket edelim ne dersin ?
iyi amaaa ben ne anlarim kuran okumaktan dedi omer..
yahu bize ogretecek birilerini buluruz ne dersin?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sessizlik mi yüreksizdi benmiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin