1.Bölüm

140 7 4
                                    

Sevda nin bir en yakın arkadaşı vardır ismi:Elif.
Sevda ve Elif okuldan çıkarlar sokağın karşısına geçmek isterler yeşil ışık yanıyordur sevda önden gider elif telefonunda bakarak dalar sonra sevda : Elif gelsene hadi !!! Elif : geliyorum der ve telefonu cebine koyar geçerken  son model hızlı bir araba geçer ve elife çarpar elif arabanın altında kalır sevda: ELIIIFFFFF ! Der ve ağlamaya başlar etraftaki öğrencilerden biri ambulansı arar ve gelir. Saatlerce ameliyat olur sonra yoğun bakım odasına alınır. Çarpan kişi ise korayin abisidir ismi : Mert. Sevda , emel ,zeynep  gözde,asya , bariyer , locko ,burak , onur , ve diğerleri yoğun bakım in önünde beklerler sevda ve emel sarılmış ve ağliyorlardir gözde burağa sarılmış zeynep onura asya da locko ya. Doktorlar birden elifin olduğu yoğun bakım odasına telaş ile girerler sevda bişey olduğunu anlar ve : NE OLUYOR ?!? diye bağırmaya başlar ve 10 b yoğun bakım odasından içeri bakarken kalbi durmuş elifi görürler gözde: YA NE OLUYOR NE YAPIYORSUNUZ ONA??  Zeynep: yaa 😭 sevda: YA BISEY YAPIN BRAKMAYIN SAKIN ! doktorlar dışarı bir olumsuz bakışı atarlar ve dururlar elife takılı olan aletleri çıkarlar ve üstüne beyaz bir örtü ile kapatırlar sevda dan anlatım: o anı görünce sanki annem babam ı kaybetmişim gibi geldi onu çok seviyordum ve o gitti... : YA BIRAKMAYIN ÖYLE BISEY YAPIN KURTARIN ELIFI ! Sevda yoğun bakım odasına girmeye çalışıyordu kızlar onu tutu sevda: BRAKIN BENI YAA  elifi çıkarır 2 gün sonra cenazesi vardır ve giderler sevda zor durur.
3 Hafta sonra...
Hayat hoca : çocuklar sınıfa yeni bir öğrencimiz gelicek . Içeri gel çocuğum ! Koray içeri girer hayat hoca: hoşgeldin .  Kendini bir tanıt istersen. Koray : merhaba ben koray cerrahgil. Bukadar yeter size sevda içinden : allah'ım ya şuna bak ya pis  züppe. Koray in gözüne sevda takılır içinden: vay dünyada böyle güzel kız mı var miş ?  Hayat hoca :koray sen onurun yanına geç koray :tamam hocam. Der ve geçer tüm ders sevdaya bakar zil çalar sevda yanlız sınıfta oturur ve telefonu ile uğraşır koray gelir elinden telefonu alır koray : hooop sevda: oğlum ne yapıyorsun ya manyak misin versene telefonumu ! Koray: a aaa bir kıza böyle konuşmak hiç yakışmıyor adın ne senin ? Sevda : YAA sana ne ? Koray : ben bir şekilde öğrenirim sevda : ya bak yürü git ağzını yüzünü kırarım şimdi koray : iyi tamam gidiyorum ama adını öğrenicem! Sevda: iyi ! allah'ım ya nerde deli var beni buluyo. Okul çıkışı sevda sokakta yürürken koray araba ile geçer ve yerde su birikintisi  vardır ve sevdanın üstüne sıçrar. Sevda : YA YAVAS ! ÖKÜZ ! ÜSTÜME BAŞIMA BAK YAA :(  Koray : a aa hırçın kız senin ne işin var bu zengin sokaklarında? Sevda: burda yasiyo olamaz miyim ? Koray : yok artık bende burda yaşıyorum sevda: neeee? Üfff yaa üfff ! Der ve yoluna devam eder koray arkasından gülümser sevda eve gelir küçük  kardeşi efe içeri girer efe : ABLA ! Sevda: ay ne var niye birden bagriyorusun efe : canım sıkıldı sevda: eee? Efe : Ya ben okulda bir arkadaş buldum o bizim yan sokakta yaşıyormuş gidelim mi ? Sevda:iyi tamam seni bırakıp gidiyorum ama ! Efe : tamam. Sevda ve kardeşi arkadaşını  evine giderler bir küçük kız acar kapıyı küçük kız: merhaba  efe efe : merhaba inci inci onları içeri alır sevda: ya ben şu icicem de bana mutfak nerde gösterir misin canım ? Inci: tamam der ve mutfağı gösterir sevda su icer ve telefonuna bakar dalmıştır koray mutfağın önünden geçerken onu görür koray incinin abisidir önce bakar sonra hine bakar ve şok olur kapıyı kapatır sevda ona bakar koray : cok etkilendin benden galiba evime kadar gelmişsin sevda: ne saçmalıyorsun? Koray : burası benim evim kızım ! Sevda : 1. Ben kardeşimi bırakmaya geldim 2.ben senin nerenden etkilenicem ? 3.gidiyorum ! Der ve kapıya doğru yürümeye baslar kapiyi acar koray elini kapıya koyar ve sevdayı sıkıştırır sevda yi hiç kırık tutar sevda: ne yapıyorsun ya ? Koray : ne o utandın mi ? Sevda : Ya bıraksana beni sapık misin nesin yaa ? Koray geri çekilir koray: bıraktım ! Ama hine tuttum sevda: SINIR!!!!!! Koray: teşekkür ederim cinim 😏 sevda korayı iter ve dışarı çıkar eve gider sevda : PISLIK  YAA  ! Sonra efe yi almaya gider koray yoktur. Gece olur sevda uyur sabah olur okula gider 1.tenefüs te elif ile gizli bir yerleri vardır oraya gider elif aklına gelir ve ağlamaya başlar. Koray okulu gezerken ağlama sesi duyar koray : tövbe tövbe bu da korku filmlerdeki küçük ölü kız mı acaba hani ağlıyor? Yok saçmalama koray ama olabilir yani koray korku ile sese doğru yaklaşır ve sevdayı görür bir bankta oturmuş agliyordur koray : ş şey senin ne işin var burda? Sevda göz yaşlarını siler Sevda: yaa sen beni takip mi ediyorsun ? Koray : h hayır ben okulu geziyordum sadece. Niye ağlıyorsun ? Sevda : ya sana ne ? Koray : Iyı tamam der ve ordan gider emeli arar ve bulur koray :yaa emel bana acil şu kizin adını söyle emel : hangi kız? Koray : atarlı güzel emel : hahaha Sevda yi mi diyorsun ? Hani hırçın falan ama tatlı olan koray :aynen aynen onu diyorum sağol.  Ya bişey sorcam emel : sor koray : o yakınından birini mi kaybetti yada vur sorun mu var ? Emel : en yakın arkadasina araba çarptı ve öldü koray : ha öyle mi ? Allah rahmet eylesin ozaman ven gidiyorum tekrar sağol . Sınıfta arıza bir çocuk vardır hacker dir aynı zamanda emelin telefonundan koray ve sevdaya "spor salonuna in 5 dakka sonra" diye bir mesaj atar koray önceden iner sevda sonra gelir koray : oooo kara sevda sevda : sen benim ismimi nerden öğrendin ? Koray : emel söyledi  sevda: YA OFF ! Koray: ee emel nerde beni o çağırdı sevda : benide ve o arıza çocuk yani hacker kapıyı kilitler sevda ve koray koşar sevda: YA ACIN KAPIYI ! Koray : ACINNNN! LAN KIMIN YAPTIĞINI OGRENIRSEM VAR YA ! Sevda: üfff kilitli kaldım üstüne bide bir züppe ile koray : ben çok merakliyim sana sevda: uff !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACI AŞK || SevKor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin