1*

232 6 8
                                    

Nevím čím začít 😁, upřímně jsem ani nečekala, že se zrovna ke mně nějaký tag dostane. Ale jak asi vidíte, tak se to stalo. 😂

1. Koníčky??
Toto by bylo asi hodně obsáhlé téma. Od sledování anime, čtení knih, vaření, pečení, až ke sportování. Jsem opravdu akční člověk, takže každý týden zahrnuje snad všechno 😂😂😂

2. Tak když už jsem s tím začala, tak co mám tak nutného za práci, že nedokážu dopsat další kapitoly příběhu Poslední kapka?? (Toto vůbec, ale vůbec není reklama 😜)
Tak, pondělí, v pondělí jezdím do sousední vesnice na volejbal. Nemůžu říct, že by mi to nějak obzvlášť šlo, ale jsou tam super lidi a pořád se něčemu smějeme. Plus se musím/měla bych se učit.
Úterý? Tak to mám lidovou školu umění. Nikdo snad nikdy neviděl takové supr čupr tvary, které já umělec dokážu vytočit na hrnčířském kruhu. Vůbec nemyslím ty dilda všech velikostí. 😂 Plus se musím/měla bych se učit.
Středa, tak to je dlouhý den ve škole s dvojhodinovkou nejhoršího předmětu na světě. Plus se musím/měla bych se učit.
Čtvrtek, zase dlouhý den ve škole. A následně gymnastika. Vynalezla jsem velké množství držkopádů, že se snad nedají spočítat. Plus se musím/měla bych se učit.
Pátek? Tabata, tabata, tabata 😁 Plus se musím/měla bych se učit.
Sobota + Neděle?! Musím se/měla bych se učit. A vařit oběd či večeři.

3. Proč bych se měla tolik učit?
No, především proto, že jsem se nějakým nedopatřením dostala na gymnázium (8-9 z 120 lidí 😘).

4. Co mě nejvíc zaměstnává v poslední době?
Tak, to bude asi škola, wattpad a taky ZZZ (zálesácké závody zdatnosti), kde se s kamarádkami budu účastnit státního kola. Jako správní sokolíci 😉.

5. Co je ta nejvíc nejhorší předmět na světě, který jsem tu zmiňovala?
Angličtina, jednoznačně angličtina! Mohla by se s ní i malinko srovnat i fyzika, ale ANGLIČTINA je pro mě to největší zlo na světě! Chcete, abych vám nerozuměla ani slovo? Tak na mě začněte mluvit anglicky.

6. Když se vrátím k ZZZ a Sokolu, tak mě napadá taková otázka, proč mě sokolky a sokolové oslovují bratře?
Tímto bychom se mohli malinko dostat k mému vzhledu.
Jelikož jsem HOLKA s krátkými vlasy, tak si mě občas lidé pletou s klukem, ale při ZZZ obzvlášť. Navíc ti starší členi všechny oslovují sestro, bratře, jako v dobách komunismu. Stačí volné triko, tepláky a víkendový smrad plus ty mé krátké vlasy a tradá! A už jsem bratr.

7. Měli jsme tu ten/ty nejhorší předměty, tak si můžeme dát ještě ty nejlepšejší😁
Tělocvik a Matematika. Matematika, to je má láska. Tolik a tolik algoritmů. Tak jednoduché, až nechápu, jak ji někdo může nechápat. Chudáka.

8. Co mám ráda za sporty?
Nej, nej, nej je určitě gymnastika, no jo, sedm let se na mě značně podepsalo. Potom asi brusle. Kolečkové i zimní (ne jen kvůli Soy Luně). Dále, cyklistika, turistika, volejbal, "fotbal", běhání, ZZZ a tabata.

9. Když už jsme tu tak na aplikaci, kde se řeší převážně knihy, tak bych mohla zmínit některé ze svých oblíbených (ne na Wattpadu).
Série Skleněný trůn (všechny díly), série Vampírská akademie, Návrat z temnoty, Lovkyně snů (všechny tři), Čarodějnice z Hex Hall, Démon z Hex Hall, Bitva o Hex Hall, je toho tolik 😂

10. Nej knížky na wattpadu ani nebudu jmenovat, protože je jich děsně moc a já žádnou nechci diskriminovat.

11. Už je konec a proč je to tak dlouhé?
Ano, lidi, kdo jste se dostali až sem, tak gratuluji, tohle je konec. 😘  A proč je to tak dlouhé? No, jak jsem vůbec nevěděla, co napsat na jaké otázky odpovědět, tak jsem se hold nějak rozepsala, chtěla bych toho napsat tolik, jelikož se strašně ráda chlubím a jsem dost soutěživá.

Koho zataguju já? No, to ví jen bůh a andělé nad námi.















Ne, kecám 😂
Tímto bych chtěla zatagovat tyto super tvůrkyně libových příběhů, snad se na mě kvůli tomu nebudou zlobit 😜
AkemiManautsu
Kik_Yaoi
LucyBadfield
a vrátit tag Tiktakbum protože ta mezi ti tvůrkyně taky rozhodně patří.

Tagy??Kde žijí příběhy. Začni objevovat