2won#1

5.2K 116 22
                                    

Hyungwon:Bütün gün neredeydin hyung merak etim.
Wonho:arkadaşlarla dışarda takılıyorduk hyungwon.
Hyungwon:arkadaşlarını tanıyor muyum hyung?
wonho:hayır sanmıyorum.
Hyungwon:peki sen öyle diyorsan öyledir.

Wonho saate baktığında 22:00 olduğunu fark edince yarım saatim kaldı diye mırıldandı üst katta çıkarak şık bi kıyafet giyindi alt katta indiğinde hyungwonun koltukta yatar pozisyonda olduğunu gördü ve aynanın karşısına geçerek

Wonho:hyungwon sence kıyafetim olmuşmu ?" diye sordu
Hyungwon:neden?,nereye gidiyorsun hyung?
Wonho:şey bügün arkadaşlarla klüpe gitmeye karar verdik.
Hyungwon: sen zaten kaslı ve yakışıklı bir adamsın kimse ne giyidiğine bakmaz hyung..!
Wonho: gerçekten hyungwon kıyafetim olmuşmu ?
Hyungwon: hyung harika görünüyorsun.  :D
Wonho:teşekkürler hyungwon o zaman ben çıkıyorum tamam mı fazla uzun sürmez saat 00:00 gibi evde olurum .
Hyungwon: tamam hyung keyfine bak..

Wonho askıdan ceketini alarak dışarıya doğru adımlarını atar
Hyungwon o arada düşünür kendi kendine

Hyungwon: off onca saat ne yapıcam evde yalnız..

Diyerek telefonunu alır eline ve sosyal medyada gezinmeye başlar her zaman ki gibi bir sürü msj vardı hiçbirine bakmadan msjları siler ve telefonu kapatarak ayagı kalkar ardından mutfağa doğru yol alır. Kendine güzel bi ramen pişirmek için su ısıtır .
Su ısınmıştı hyungwon çekmeceden rameni alarak ısınmış olan tencerenin içine bi paket ramen koyar .
Hyungwon ramenini affiyetle mideye gömerken o sırada kapı çalar .
Hyungwon: kim o ?
Minhyuk:lütfen kapıyı aç hyungwon " der titrek bir sesle
Hyungwon kapıyı açar ve karşısinda bir adet solgun minhyuk ile karşılaşır

Hyungwon: ne oldu minhyuk neden gecenin bu saatinde burdasın ? Ve neden bu kadar üzgünsün ?
Minhyuk: gelde şuraya oturalım da sana neler oldugunu anlatayım .

Beraber koltuğa oturduktan sonra minhyuk anlatmaya başlar tüm olan biteni

Minhyuk: hyungwon demin kihyun ile ayrıldık çünkü sosyal medyada bana bi kız msj atmıştı ve onunla konuştuğumu gördü kim diye sorduğunda tanımıyorum dedim.
Ama bana inanmadı. tekrar sordu ona bu kızı tanımadığımı kaç kere söyledim.ardından msjları sildim kihyunda bana çok kızdı ve benden ayrıldığını söyledi. ardından beni evden kovdu bende ne yapacağımı bilmiyordum  son çare buraya gelmek olduğunu düşündüm.
Hyungwon lütfen bizi barıştır.

2WON MONSTA XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin