Taksiye bindiler ve eve doğru yol aldılar yarım saat sonra eve varmıştılar taksiciye parayı ödeyerek eve girdiler.
Hyungwon yukarı katta çıktı ve birden üstünü çıkardı ve banyoya gireceğini söyledi.
Hyungwon: hyung ben banyoya giriyorum hel bereber girelim hdjajfhdkf hadi hyung !
Wonho: ahh !! Hyungwon beni bekkle .
Hyungwon : hadi ama .
Wonho yukarı katta çıkmak için metdivene bir adim ati ve yere düştü .
Wonho : ahh!! Hyungwon gelemiyorum..!
Hyungwon: seni koca bebek çabuk ol.
Wonho : tamam hyungwon geliyorum hyungun senin için yukarı gelicek.😀
Wonho yukarı vardığında hyungwonun yatakta olduğunu fark etti
Wonho: hadi hyungun heldi artık bereber duş alabiliriz .
Hyungwon :ggggg hshdhd kalkamıyorum hyung!.yardım et.
Wonho: tamam geliyorum.
Wonho hyungwonu elinden tutarak kaldırmak için çabalar fakat hiç bir işe yaramaz . son bir defa daha onu tutarak kaldırmaya çalıştı ve yungwonun üstüne düştü.
Ve biraz bakıştılar ardından wonhoWonho: ahh ! Çok güzelsin hyungwon seni çok seviyorum sanırım sana aşıgım
Hyungwon: gerçekten mi hyung!
Aslında şey bende çoktandır sana deli gibi aşıgım.Wonho: ne ?
Hyungwon: ah! Dedim ki bende seni çok seviyorum hyung
Buna dayanamayan wonho siyah saçlı beyaz tenli çocuğun kalın dudaklarına yapışır .
Ardından ateşli bir öpüşme gercekleşir wonho dudaklarını ayırıp şu sözleri dile getirir .Wonho: hyungwon gerçekten bunu çok ama çok hayal etim ve şimdi yanımdasın gerçekten buna hazır mısın?
Hyungwon: bunu gerçekten bende en az senin kadar çok hayal etim hyung şimdi tam anlamıyla hazırım ve senin olmak istiyorum.
Wonho: söz hyungwon çok acımayacak .
Hyungwon : sana inanıyorum hazırım hyung.
Wonho tekrar hyungwonun dudaklarına yapışır onu sertçe öpmeye başlar öperken de onun kemerini çözmekle uğraşır o sırada hyungwonda onun kemerini açmakla uğraşıyordu.
Wonho hyungwonun kemerinden kurtuldu ve onun fermuarını açtı.
Pantlonunu çıkardı ve artık hyungwon sadece bakserle kalmıştı.
Hyungwonda wonhoyu soyup sadece bakserle kalmasını sağlamıştı.
Böylece ikiside sadece bakserle kaldı .
Wonho hyungwonun boynuna öpücüklerini kondururken arada bazı izlerde bırakıyordu.
Wonho hyungwonun meme uclarını yalamaya başlayınca hyungwon bundan çok huylanıyor ve zevk alıyordu.Hyungwon: hyung yeter çok huylanıyorum memelerimden uzak dur . hem ben kız değilim .
Wonho sırıtır ve hyungwonu dudagından öper.
Ve şu sözleri söyler