Prolog

62 7 19
                                    

Buna !!! Eu sunt Issabela Malik ,am 17ani , aproape 18. Am un frate mai mare , Zayn Malik , iar el are19 ani .
Da fetelor , ați auzit bine , fratele meu e Zayn .

( Zayn=Z, Eu=E , Niall=N , Harry := PC = pudel in călduri =H, Liam=D=Daddy , Louis=L, Mama=M , Tata=T )
#in prezent#
Z: Hai mai repede Issabel ! Vrei sa fii asaltata de Fane Nebune Dupa Mine ?
E: Nu ... Si fanele nu sunt Nebune doar dupa tine ...
Pov.Issabela
Deci stați sa va povestesc ...
Azi M-am certat cu Zayn ,pt ca mi-a luat telefonul si se uita la mesajele cu iubi bubi meu .
#Flash back#
E: Zayn , dă-mi telefonul,daca nu iti sparg toate oglinzile si iti arunc toate fixativele si gelurile .
Z: poti sa faci ce vrei cu ele , pot sa imi iau de 1milion de ori mai multe oglinzi , fixative , gelu...Nuuu !!! Gelurile mele !!!
E: Dă-mi prima data telefonul si apoi iti dau gelurile la care ți cel mai mult ...decât noi (am zis in șoaptă încât sa nu audă)
M:Gata cu certurile !! Am găsit o rezolvare astfel încât sa nu va mai certați .
E:Te rog sa nu fie sa ma duc in vacanța de vara cu el !!!
Z:Te rog sa nu fie sa vina cu mine in vacanța de vara !
M:ba da

#End of flashback #

Si...asa s-a ajuns , ca noi sa fim fugăriți de niste FaneNebune .

Va place cum începe noua carte ?
O sa mai pun 2capitole , in seara asta , daca am timp . Sper sa va placa noua carte ..😘😘

O vara cu 1D Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum