#peste o luna#
Maine e ziua lui Louis ,iar eu , a trebuit sa il târăsc cu mine la mall , cat timp baietii aranjau casa ,cu baloane , cu morcovi (😂😂😂) , iar eu i-am facut o harta a comorilor adica o harta a locurilor unde se aflau morcovii .
Peste 3 ore de stat in mall , Lou se tot plângea ca îi este foame si asa ca am decis sa mergem KFC-ul din mall .#in fata casei#
Dupa ce am mancat , am decis sa plecam . Ajunși in fata casei , am vazut ca toate luminile erau stinse , iar Tommo , M-a intrebat de ce , iar eu am dat din umeri .
I-am zis lui Tommo sa între el , pt ca trebuie sa mai iau ceva din mașina , el a aprobat , iar cand a deschis usa , toti i-au zis : "Surpriza!!!La multi ani "
E: Morcovel , iti place surpriza ?
Lou:Da ! Mulțumesc !spune si ma ia in brațe .
E:Haha ! N-ai pt ce ! Sa stii ca mai avem o surpriza !
El : Care ? Care ? Care ?
E: Așeazate pe canapea , ca sa nu leșini .
El: O....k.....
Din spatele mulțimi a ieșit iubita lui Louis (nu stiu cum se numea) , care i-a zis :
Ea: Louis !!!! Ce dor mi-a fost de tine ! Te iubesc , însă vreau...
Lou : Sa ne despărțit ?intreaba Lou speriat si disperat .
Ea: Nu ! Vreau sa iti dau o veste!
EuSuntInsarcinataCuTineLouis !
Lou: Ce ? Nu am inteles ! Spune mai rar dar mai tare
Ea: Sunt insarcinata cu tine Louis !
Louis rămâne șocat si apoi leșina .
Il punem pe canapea si il stropim pe fata ca sa își mai revină , iar cand se trezește , spune :
- Am avut un vis , tare frumos , in care (A/N- nu îi mai stiu numele ) a spus ca e insarcinata cu mine .
Ea: Nu a fost un vis iubitule !
Lou: M-ai facut cel mai fericit bărbat ,dar si tătic in devenire !!!spune el si o săruta .
Dupa ce ei si-au spus asta , petrecerea a continuat .
PS : am uitat sa va spun , sunt cu Niall de 2saptamani .Sper ca V-a placut capitolul !
Lasati comm-URI in care sa spune cum vi s-a părut . Apăsați si pe mica steluta , din colț , doar daca V-a placut 😘😘😘