Huriye&Lütfü

1.6K 100 100
                                    

Biz huriyeyle çok değişik bir şekilde aşık olduk. Tanışma hikayemiz çok değişik.
İşte o hikayeye;

(Bu hikayeyi multiyle okuyun lütfen)
Bir zamanlar küçük bir LütfüCan vardı.
Bu LütfüCan okula giderken bir baayan gördü. Kıza vuruldu.

Küçük Lütfü kızı takip etti. Kızı karşı sınıfta gördü. Sonra dedi kiğ "Ah ben bu baaayanı kendime aşık etmeliyim!"

Hemen sınıfa girdi LütfüCan. Derste kızı düşünüyordu. Hoca, Lütfü'nün dersi dinlemediğini anlayınca cetvelle kafasına vurdu.
-Sen neden dinlemiyorsun LütfüCan?
-...
-Susuyormusun? Öyle olsun al sana!

Küçük LütfüCan'a cetvelle vurdu öğretmen.
-Aaah! Bana vurdun. İnşallah çarpılırsın!
-Aaaa çarpıldım galiba!

Hocanın çarpılmasıyla LütfüCan sınıftan çıkar.
-Aaaa! Hoca çarpıldı galiba! Hemen kaçmalıyım!

Lütfü zilin çalmasını bekledi. Zil çalınca kız evine gitti çünkü orası sihirli bir okul ve 1 derste bitiyordu.

Lütfü kızı evine kadar takip etti ve kız eve girince kağıt kalem çıkarıp yazdı;

"Bir gün beraber okuldan gideceğiz"

Yazar ve kağıdı kapı önüne bırakıp zbk yapar. Eve gelince yatar ve uyur.

Huriye'den

Zbk yapan gerizekalı komşu çocuunu dövmek için elimde terlikle çıkmıştım ki yerdeki notu gördüm ve okudum. Hemen altına not yazdım.

Lütfü'den
Hemen sabah oldu çünkü biz sihirli bir dünyada yaşıyoruz. Okula gittim ve okulda kızı izledim. Okul hemen bitti çünkim okul sihirli. Kızı takip ettim ve evin kenarına bıraktığı notu aldım.

"Kimsin ki sen?"
-Eben.

BsbshajhavsvV ve evet ilk bölüm bitti çok orjinal bir bölüm değil mi? Buna her çarşamba bi sıkıntı olmazsa paylaşacağım bonus bölümlerde olabilir görüşürük LütfüCanlar!

HuriyeSu & LütfüCanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin