🍂 Tanıtım

226 31 65
                                    

-24.07.2010-
Yazarın Ağzından
Küçük kız servisten sinirle indi. O küçük kızlar yüzünden annesinin çok küçük yaşta verdiği kolye parçalara ayrılmıştı. Evin kapısını açık görünce korkak ve minik adımlarla eve ilerledi. Kapıyı ittirdiği gibi çıkan sesle koltukta oturan annesi ve ayakta duran bir adam ona dönmüştü. Genç adam küçük kıza o kadar korkunç gelmişti ki... birkaç geri adım attı. Genç adamın kırmızı gözleri vardı ve çok sinirli bakıyordu. Genç adam çocuğu bayanın kızı olduğunu anladığında çocuğa gülümsedi. Küçük kız genç adamın tavşan dişlerini ve yavaş yavaş normale dönen gözlerini görünce biraz da olsa korkusu geçmişti. Annesi endişeyle oturduğu yerden kalkıp küçük kızın yanına gitti. Adamı gördüğüne şaşırmış haldeydi. Küçük kızın okul önlüğünü çekiştirerek boynundaki kolyeyi aradı.

"Yuju kolyen nerede?" Küçük kızın gözleri hala içerideki genç adamdaydı.

"Kırıldı" dedi küçük kız. Annesi eğildiği yerden ayağa kalkarak

"Odana git kapıyı kilitle ve ev ödevini yap tatlım" dedi. Küçük kız annesinin dediğini yaparak odasına gitti ve kapısını kilitleyerek minik pembe çantasından ince bir kitap çıkardı. Aşağıdan gelen kırılma sesi ile boyama kalemi elinden yere düştü. Yavaş adımlarla odasından çıkarak aşağı kata indi. Kalbinin atışlarını çok net bir şekilde duyabiliyordu. Duvarın yanına saklanarak olanlara baktı. Annesini daha önce hiç böyle görmemişti. Mor gözleri vardı o kadar güzeldi ki ama bir sıkıntı vardı. Annesi ve Adam birbirlerini duvardan duvara savuruyorlardı. Sonunda Adam annesini yere yatırmış ve boğazını sıkıyordu. Annesinin kollarını görüyordu koltuğun arkasından çırpınan kollarını... Sonra annesinin kolları yere düştü. Genç adam yerden kalktı ve küçük kızı görünce tavşan dişlerini göstererek gülümsedi. Yavaş yavaş kızın yanına ilerledi. Korkup kaçmasından korkmuştu. Tam tersi Yuju adam'a doğru hızlı adımlarla ilerleyip kaşlarını çattı.

"Ne yaptın anneme" Adam eğildi ve elini kızın omzuna koydu

"Annen sadece uyuyor"

"Niye yerde uyuyor?"

"Annen az önce merdivenlerden düştü ve yerde uyuya kaldı." Dedi. Kız birden adamın yaptığı şeyleri unuttu ve sadece annesinin merdivenlerden düştüğünü hatırladı. Genç adam devam etti. "Sayıları öğrenmişsindir umarım şimdi gözlerini kapat ve ondan geriye say"dedi küçük kız dediğini yapıp gözlerini kapatıp ondan geriye saydı. Gözlerini açtığında ne genç adam karşındaydı ne de annesi yerde atıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unstoppable (Jjk+cyn)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin