✿ Rumah bts ✿" Hiyong bodoh kembalikan boxer aku tu balikkk!!! "
Taehyung mengejar Jhope yang dipercayai telah mencuri boxer feberetnya. Dia try gigit bontot Jhope tapi melepas bila Jhope sempat mengelak. Memang licik gila Jhope ni (๑ ิټ ิ)
Tiba ii hyung yang paling tua datang lalu mempiat telinga Jhope dan Tae.
" Korang tengok!! Tengoklah! Aku baru je kemas ruang tamu ni sejam yang lepas, tapi dah jadi kandang babi balik, eiiyhh "
Bebel Jin dengan air liurnye xhabis ii merecik terkena muka Tae. Euww bau petai yalss
" Ampun hiyongg, ni si kuda ni amik boxer Tae ~~ "
" The fish! Ap kau panggil aku? Kuda?? "
Jhope cuba untuk menarik hidung Tae,tapi hidung lain yang di tariknya
IAITU HIDUNG JIN (๑ ิټ ิ)
" Korang berduaaa siaplaaa aku hantar korang ke kampung nenek aku !!!!! "
" TIDAKK!! "
✿ Perkampungan Nenek Jin ✿
Suasana yang tenang. Penuh dengan daun ii hijau, petani yang rajin keluar untuk menuai, dan xlupa juga pada nenek Jin bersama cucunya a.k.a adik Jin iaitu Kim Ye Seul
Yeseul pov-
" Nenek buah ii ni nak letak kat mana? "
" Letak je kat atas meja tu "
Aku mengelap peluh di dahinya .Penat setelah beberapa jam menolong nenek mengutip buah buahan hasil dari kebun datuknya.Tapi walaupun penat, aku xpernah mengeluh pasal tu sebab ak sayangkan nenek dan datuk.
" Hmm nenek bila Jin oppa nak balik sini dengan kawan ii dia? "
Aku menyoal sebaik sahaja nenek duduk bersebelahan aku.Muka tua itu menjadi tatapan
" Tunggu Seul,nanti baliklah diorang "
Nenek tersenyum manis.Dekat kampung ni aku cuma ad nenek,datuk serta Ami,iaitu kawan baik aku.Jin oppa pulak dah sibuk bekerja kat Seoul,nak ikut dia tapi dia xbagi,katanya nak ak jagakan nenek dan datuk yang semakin meningkat tua kat kampung ni. Ak xberdegil, jadi ak ikut je la arahan Jin oppa.
" Nenek ,Seul nak keluar sekejap !! Nanti Seul balik! "
Kalau selalunya aku bosan aku akan pergi ke pondok yang aku bina masa kecik dengan Jin oppa dulu.Pondok tu masih kekal walaupun dah lama.
Tap~
Tap~
Tap~
" Eah, kau siapa ? "
TBC- ^^
349 perkataan.ˋωˊ
Jadi macam mana chapter 1??Okey tak??Btw comment dan vote anda amat diperlukan,, kamsahamnida (n˘v˘•) ~❁
YOU ARE READING
[OG] Beautiful + kth
Fanfic" dia cantik bagaikan bunga matahari ,apakah rahsianya ?" " Ak ingin sekali memilikinya, tapi malang dia dah berpunya (๑ ิټ ิ) s t a r t : 06052017 e n d : tunggu aku kawin dengan Tae >3< btw thanks to @AishahLee_exol for the cute cover, muahh i lo...