DÜŞMAN ÇOK YAKINDA

198 21 0
                                    

Sabah uyandığımda bir odada olduğumu gördüm.Yataktan kalkıp camdan dışarı baktım. Nerde olduğumdan en ufak fikrim bile yoktu.Odanın kapısı açıldı, arkamı döndüğümde jessica' nın olduğunu gördüm.

Ben:
Jes beni eve götür.
Jessica:
Üzgünüm yapamam
Ben:
Ne demek yapamam, jes babam deliye dönmüştür.
Jessica:
Babanın haberi var.Merak etme.
Ben:
Nolucak şimdi ömrümün sonuna kadar bu odadamı kalıcam.
Jessica:
Kate geçen gün gittiğiniz av sırasında göçebe vampirler senin kokunu almışlar ve eve kadar seni takip etmişler.
Ben:
Ne istiyorlar benden

Sanki nedenini  bilmiyormuş gibi.
Jessica:
Kanını kate
Bugün seni bir uçağa bindircez gideceğin yer los angeles orda seni bulamazlar.Orda  herşeyin hazır okulun, evin.1-2hafta sonra bende yanına gelcem birlikte orda yaşıyacağız.
Ben:
Tamam ,peki.
Jessica:
Anlıyaşın için saol.Herşey çok güzel olucak kate.
Ben:
Eminim ki güzel olucak.
Jessica:
Şu poşette kıyafetler falan aldık , üstündekilerden kurtul.
Ben:
Tamam

poşetteki kıyafetlerden birini alıp üstümü değiştirdim.Yanlarına gittiği mde beni beklediklerini gördüm. Hep birlikte çıkıp havalimanına gittik.

Ben:
Jes telefonunu alabilir miyim?
Jessica:
Tabi ama neden birşey mi oldu?
Ben:
Yok birşey olmadı ,sadece babamı sesini duymak istiyorum.
Jessica:
Tabi al.
Ben:
Saol

Aslında babamı aramak istiyordum.Ama şuan daha önemli bir durum vardı. Jes 'in yanından uzaklaşıp scott aradım ilk'inde açmamıştı.Numarayı tekrar aradım bu sefer açmıştı.

Ben:
Scott benim kate jes beni los angles yollamaya çalışıyor, beni burdan al nolur.
Scott:
Geliyoruz zaman kazanmaya çalış.
Ben:
Tamam

Jes yanına gidip birşeyler istedim , sadece calum kalıyordu yanımda.
Ben:
Jes'ten birşey daha isteyecektim.
Calum:
Bende geliyim.
Ben:
Hemen dönerim sen burda kal.
Calum:
Tamam

Bir an izin vermiyecek diye  aklım çıkmıştı.Scott yardım etmem lazım ona ulaşmam gerek.Koşarak havalimanından çıktım.Ne tarafa gideceğimden en ufak fikrim bile yoktu.Ama acilen telefon bulmam lazımdı. Önüme gelene telefonların verebilirler mi diye soruyordum.Ama hiçkimse vermemişti.Kesinlikle bir kaçık olduğumu düşüneceklerdi. Etrafa bakındım nereye gideceğimi bilmiyordum, koşmaya devam ettim.Artık havalimanından çok uzaklaşmıştım.Yolda bir kadın gördüm ve telefonu vermesi için düpedüz yalvardım, kadın da vermişti. Scott tam arıyacaktım ki, yanıma esmer küt saçlı bir kız geldi.

Tia:
Sen kate misin?
Ben:
Şey evet de ben sizitanıyamadım.
Tia:
Benimle gel
Ben:
Efendim
Tia:
Sen scott görmek istemiyor musun?
Ben:
Evet de
Tia:
Hadi hala konuşuyorsun
Ben:
Tamam bekle.

Elimde ki telefonu kadına verip kızın peşinden gitmeye başladım.Adını sorduğum da tia oldugunu söylemişti.Ormanın içinde ordan oraya girip duruyorduk.Tia birden durdu.
Ben:
Birşey mi oldu, yolumu karıştırdık.
Tia:
Üzgünüm beni affet.
Ben:
Ne ...
Tiaaa

Bağırdım ama o çoktan gitmişi.Koşmaya başladım ama nereye gittiğimden en ufak fikrim bile yoktu.

Ben:
Yardım edin kayboldum burda .

Ama hiçkimse yoktu..
Birden çalılıklardan ses geldi.Kim var orda

Alice:
Kate ..

Koşarak bana sarılmıştı.

Ben:
Alice scott nerde
Alice:
Seni bulduğuma o kadar çok sevindim ki burdan hemen gitmemiz lazım.
Ben:
Scott nerde , bir kız beni buraya getirdi sonra üzgünüm falan gibi kelimeler söyledi.
Alice:
Kate scott iyi seni havalimanında bekliyor .
Ben:
Ama orda jessica ile calum var nasıl....
Alice:
Kate jes öldü.Seni arıyorlar kate senin peşindeler. Hemen gitmemiz lazım.
Amun:
Hemen mi ? Yok biraz sohbet edelim tanışalım.
Alice:
Kate arkama geç

BİR VAMPİRE AŞIĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin