1. fejezet

20 0 0
                                    

Minden nyár végén arra vágyom, hogy kezdődjön egy új tanév, hogy visszatérhessek a suliba a barátaimhoz illetve lássam a helyes tanárokat.
A nevem Lily és 16 éves vagyok és tizenegyedikes vagyok vagyis jövőre érettségizek . Sokan azt várják, hogy befejezzék a sulit. Mások pedig szomorúak, hogy el kell menjenek. Hát igen. Telik az idő. A kis hernyókból szép pillangók lettek. Na mind1 . Ők meg itt a barátnőim Ashley és Becky és egy osztályba járunk.
Ashley és Becky - Szia Lily!
Lily - Sziasztok csajok! Jaaaj úgy örvendek, hogy újra látlak. Igaz, hogy együtt voltunk nyaralni Ibizán, de azóta eltelt két hónap.
Ashley - Ja.  Mi is örvendünk, hogy látunk.
Becky - Meg annak is, hogy kezdődött egy új tanév. Már alig vártuk, hogy kezdődjön a suli.
Ashley - Alig várjuk, hogy kezdődjön az infó óra meg a kémia. Olyan helyesek a tanárok, hogy az kész csoda.
Becky - Ja meg a fizikát is várom már, meg a történelmet is.
A töri tanár aztán nagyon jóképű és helyes pasi.
Lily - hát én igazából az összeset várom. Még a matek órát is pedig utálom a matekot.
Ashley - Hát nekünk sem a kedvenc tantárgyunk, de a tanár viszont egy nagyon menő srác. Ráadásul 22 éves.
Becky -Ja. Na mi megyünk. Állítólag kémia lesz az első. Ott talizunk.
Lily - Oké. Csáo.
Ashley és Becky - Csáo.
És bemutatom a kémia tanárunkat. Aaron Carpenter.
Annyira helyes és sokszor meg is nevettet. Nagyon jófej tanár.
A kémia a kedvenc tantárgyam főleg ha ilyen helyes pasi tanítja. Akkor meg főleg imádom a kémiát.
Na fiúk-lányok . Remélem még emlékeztek, hogy mit tanultatok kémiából múlt szemeszterben ugye?
Az osztály el csendesedett.....
Nem emlékeztek?
Na nem baj. Fogtok majd írni egy év elei felmérőt és akkor meg látom, hogy ki mire emlékszik.
Hunter - És hányastól osztályoz tanár úr?
Hát normálisan 1-től kéne, de 3-tól fogok. De nem fogtok meg bukni, mert ez úgy is csak egy év elei dolgozat lesz. Na jövő órán akkor majd írunk. Hát igen egy nyár után mindenki felejt, de utána bele jössz. Ő meg a matek tanárom. Carter Reynolds. A matekot tényleg rühellem, de viszont a tanár egy igazi szexisten és ráadásul még bátyám is lehetne vagy akár  osztálytársam ,mert csak 22 éves. Ez ám a fiatal tanár.
Na hát akkor nem adok nektek sok házit, de viszont felmérőt fogunk írni. Ezért házi feladat 1.ből a D pont. További szép napot! Imádom is ezt a tanárt. Soha nem ad olyan sok házit.
Múlt tanévben is matekból alig kaptunk házikat. De a matekot még is utálom.
Az infó tanárom. Jacob Whitesides.
Ő is csak 21 éves és mégis tanár. És olyan jóképű meg vicces is.
Mindig szokott mondani vicceket. És mindig óráján érdekes dolgokat tanulunk. Pl : hányban készült a leg első iphone és milyen chip-ek vannak a smartphone-ok/tablettek-ben. Stb.
Na hát jövő héten még nem írunk dolgozatot viszont utána való órán igen ,úgyhogy meg kérlek, hogy addig is tanuljatok sokat. Nincs internetezés!
Osztály : oooo ne már! Most komolyan?!
A tanár elkezdett nevetni. Csak vicceltem!
Na további szép napot!
Ő a fizika tanárom. Jack Johnson.
Ő is elég helyes. Mindig is buktam a szőke hajú pasikra, de ez már túl sok. El sem hiszem, hogy tizenegyedikes vagyok és még mindig a tanárokra bukok. Hát valami sose változik.

Álom SuliWhere stories live. Discover now