chap 1

534 40 85
                                    

- E dua te vdekur

- Por zonjushe...

Nje zhurme e nderpreu dhe tashme nje trup i vdekur qendronte ne kembet e saj

- keni 13 ore kohe per ta sjelle ate te vdekur. Ne tkundert vrisni njeri tjetrin e mos me detyroni te ndyej duart me ju.

13 burrat qe tashme mbeten ne  dhome thjesht aprovuan duke ulur koken dhe u larguan pa guxuar ta shihnin ne sy

- u kam then qe te vijne gjithmon 13 po mesa duket se duan jeten.

........E tille ishte ajo. Ashtu ishte rritur dhe ashtu do vdiste. E eger dhe gjithmon triumfuese. Kataleya, kishte emrin e nje luleje dhe ngjante shum me bukurine e saj po vetem fizikisht. Vetem 17 vjece dhe kishte ngritur nje perandori te veten. Vetem 17 vjece dhe kishte ne dosjen e vrasjeve 1300 te tilla. Te gjithe meshkuj. I urrente ata po aq sa i pelqente te vriste. Dobesia e saj?? -ajo skishte asnje dobesi. Ishte rritur pa familje ndaj dhe sdinte se ceshte dashuria. Miqesi?? Vetem 1 shoqe nga jetimorja. I tregonte cdo gje por nuk e donte aq sa per te thene qe ishte mikja e saj.

- Lejlaaa...o zot sa me kishte marre malli

(keshtu e therriste shoqja e saj e vetme)

- ti e di qe i urrej percafimet anxhi keshtu qe ben mir te me leshosh perpara se te humb toruan.

- as vet se di pse dreqin jemi shoqe ne tdyja kur ti je nje vrasese e qelbur

- epo ndoshta nuk me le dot nga frika se mos te vras dhe ty

- Nga dora jote eshte e sigurt qe nuk do vdisja njeher tgjith e dine qe ti vret vetem meshkuj

- wow kjo zgjuarsia jote me le pa fjale mua

- hahaha nejse. Te vazhdojme me punen tone ne. Si thua?

- cfare po pret ?

- ateher ... dergesa per ne New York esht gati. Malli esht teper cilesor pasi pata fatin ta provoj.

- shiko shiko paske filluar me provat ee

- lejla tbetohem ishte i ngrenshem. Ndonjeher me vjen shum keq qe gjith ata burra ne plot kuptimin e fjales perdoren sic perdoren femrat prostituta ose me keq akoma iu merren organet apo vihen te punojne si sherbetore.

- meritojne shum me shum se aq.

- nejse ti e di vetem se me duhet te te njoftoj qe njerin do ta mbaj un keshtu qe duhet tgjeni dike tjeter per plotesimin e numrit.

- anxh e ke iden qe ne cdo ngarkes ti merr te pakten dy. Ndonje dite do te te kerkoj pages per to.

- hahaha ke shum sens humori ti lejla. Jam shum kurioze ta di kujt i ke ngjare.

- mua me duhet te dal sepse kam 1 darke pune. Ti dil dhe bej rremuje sic me se miri di tbesh.

......

- me kishin thene qe perandoria ""kataleya"" kishte ne krye nje femer hyjnore por kurre se kisha besuar

- epo pate fatin ta shohesh qe vertet ashtu eshte

- haha madheria e saj po tregohet shum modeste

- ashtu sic ti po tregohesh si prostitute e klasit te trete. Un jam ketu per pune e jo tme thuash sa e bukur jam sepse kte e di mjaft mire.

- ke nje perandori te tere ne kembet e tua po mosha jote tregon dhe papjekurine ne kte fushe. Nuk mundesh kurrsesi ti flasesh ne kte menyre dikujt qe esht shume here me i fuqishem se ti. Mund ta pesosh rende nese e ben

- do doja shum te dija cfare do te ndodhte ne fakt

- me beso qe sdo ishte aspak e kendshme

- epo le ta bejme me te bukur kete nate.

Ajo e perkedheli lehte me kembe poshte tavolines. Ai u eksitua. Kishin thuajse 25 vite diference dhe ai perseri donte ta prekte ate.

Asaj po i neveritej ai plakush i shpifur aq shume sa per tu argetuar paksa nxorri pistoleten e saj te arte  dhe e vrau nderkohe qe kishte nje buzeqeshje te frikshme ne fytyren e saj engjellore.

............

 Ata te 13 po qendronin perseri ne zyren e saj nderkohe qe ajo ishte ulur ne ate fron madheshtor.

- koha juaj mbaroi dhe me cpo shoh ju jeni 13. Mos valle keni harruar tfusni brenda ndonje te ftuar.

- Ju kerk.....

- Nje fjale me teper dhe ju zhduka te gjitheve. Jeni kaq te paafte dreqi e mori.

(Nderkohe qe po fliste ajo ju afrua nje kutie te madhe dhe pasi mbaroi keto fjale e rrezoi ate duke bere qe  burrat e saj te tmerroheshin dhe jo per here te pare. Aty perdhe ishte ai qe ata per kaq shum kohe kishin kerkuar. Ajo e kishte vrare dhe e kishte copetuar. Ne cdo pjese te tij gjendej firma e saj pra numri 13)

- o Zot me vjen kaq turp qe jeni njerezit e mi. Po tju shihte ndokush do mendonte se esht hera e par qe shihni dicka t tille. Hello people jeni pjese e mafias silluni si te tille se late nam.

(Ajo ishte e cmendur. Nuk kishte shpjegim tjeter per sjelljen e saj. Dua te them vertet mafia esht e pameshirshme por ajo ishte nje kanibale e vertet)

.......

- e pate ate? Si dreqin e gjeti kur ne kemi kaq kohe qe e kerkojme por pa asnje rezultat?

- shoku ti e di qe ajo esht ndryshe. Nuk e di nese duhet ta quaj veten me fat qe e kam njohur dhe jam nje nga njerezit e saj  apo te mendoj qe jam fatkeq per kte gje pasi jam i rrezikuar ne cdo kohe...

- Ne fakt un them qe sduhet te mendosh fare ti. (Kjo ishte kataleya)

(Ajo i kishte degjuar. Ata ishin ne telashe pasi rregulli numer 1 ishte qe ata kurre sduhet te mendonin per te e jo me te flisnin e komentonin per ate qe ajo bente)

.......

-Le te filloje shfaqja.

(Kaq iu desh te thoshte ajo dhe ata filluan punen  qe ju kishte caktuar. Dy burra te gjat me trup te palestruar dhe teper te bukur tani duhej te kryenin marredhenie seksuale me njeri tjetrin per te shlyer gabimin e bere. E kte duhej ta benin ne sy te te gjitheve)

MAFIA QUEEN      .....13.....Where stories live. Discover now