- Praa ti na qenke ai bukuroshi guximtar qe u mundua te vjedhe jetimoren. Dreqi e morii ju duheni torturuar ne nje menyre te tille qe tu puthni kembet femrave dhe femijeve. Qelbesire po si tshkon ne mendje te hysh ne jetimore njeher.Ishin vetem ata te dy. Aron dhe kataleya sepse asnje tjeter se dinte se ajo kujdesej per jetimoret ne te gjithe shtetin e saj. Dhe sot me plot gojen kishte dale fare nga binaret sepse femijet kurrsesi sduheshin prekur.
- Fute ne makine aron dhe nisemi per ne vile.
***** ne vile*****
- Piramiden e dua ne oborrin pas viles per 3 minuta.
Dhe shkoi ne zyren e saj per te lene dicka.
- Ateher le ta presim te ftuarin sic ai e meriton.
Ishte i lidhur te duart dhe kembet dhe gojen e kishte te mbyllur me ngjites. Dy burra e kapen dhe e vendosen siper nje piramide me lartesi 1.5 meter. Ne shpatulla i vendosen pesha te renda ne menyre qeee.... epooo qe ti ngulej ajo ne te cilen ishte ulur. (Hitler rrofsh tkeqen )
I gjori bertiste e uleriste sepse ajo maje e mprehte po hynte thelle e me thelle derisa peshat u shtuan aq shum sa ai .....
- Na la shendene dhe ky. Zemren e ktij dua tja jepni kafshes sime.
(Kafsha saj shtepiake ishte nje ulkonje 😂)
Aroni yne i gjore sa vinte e surprizohej nga ajo. Ajo ishte vertet mizore. Por hundet e tij sikur nuk donin te rrinin aty ku Zoti i kishte vendosur. Ai donte te merrte vesh si dhe pse e ndertoi kte perandori. Per tzbuluar kete duhej te zbulonte te shkuaren e saj dhe kjo ishte praktikisht e pamundur pasi as Anxhi se dinte ckishte ndodhur gjate kohes qe ajo kishte qene jashte jetimores pasi e perzune.
Kishin kaluar plot 2 vite qe Aron ishte bere pjese e mafias me te fuqishme. 2 vite kto plot veshtiresi per te por ia kishte dale te behej me i miri i te mireve. Ia kishte dale te mbijetonte me shum se tgjith ata aty.
Edhe marredhenia me Kataleyan shkonte vaj. Ishin afruar shume me njeri tjetrin dhe mund t thuhet qe tani Aron i fliste asaj ne menyren qe i fliste dhe anxhi. Si duket ajo egersira brenda asaj 19 vjecareje tashme , ishte zhdukur.(Mbesoni qe asnjehere gjerat sjan sic duken....megjithese ne kte rast sikur ...)
****6 muaj me vone******
6muaj pa e pare ate dhe i ishin dukur si 6 shekuj. Smund te rrinte pa te pasi qe kur e kishte pare per here te pare ai ishte bere frymemarrja e saj. Ai ishte personi i vetem per tcilin ajo jetonte.
Do donte ta kishte perseri prane. Do donte ti shihte ato sy te zinj nga te cilet skishte te ngopur asnjehere.
Duhej tbente dicka per ta takuar pasi nuk duronte dot me. Donte te flinte serish duke pare ate fytyre engjelli ne krevatin e saj. Ehh askush se dinte per lumturine e saj. Keshtu kishte vendosur ajo vete. Nuk donte qe ai te lendohej nga armiqte e pafund qe kishte.*****
-Zonje ata jane ketu- Ahh me ne fund
- Mesa duket dike e paska marre malli per mua
- Sikur ta dije se sa nuk do rrije 6 muaj pa ardhur te pakten njehere per tme takuar
- Shefe harrove qe ti me dergove ne ate mision. Une thjesht zbatova urdhrat
- Leri justifikimet Aron sepse ti e di shum mire qe i urrej.
- haha e di e di. Eja njehere te tpercafoj se me mori malli. (Dhe ia beri me sy)
- Edhe percafimet jane ne listen e zeze kshu qe sa me larg meje te lutem
- Epo sikur nuk duket keshtu gjate.....
Dhe dera u hap per te hyre nje vajze. kush tjeter pervec Anxhit.
- Aronnn fale Zotit (dhe iu hodh ne percafim)
- tpakten dikush ska frike ti shprehe ndjenjat e bukura ndaj meje. (Dhe e percafoi dhe ai duke qeshur)
- ahhh sa kaqol qe je amann cmu desh dhe mu te tmbaja ty.
- jam i parezistueshem moj pak te duket ty kjo
- Aronnnnnnn. Tbetohem qe ta var ne balle
- per Zotin dhe un tbesoj pa u betu ti fare.
- avullohu Aron
(((Dhe ai iku.... sia beri fjalen dysh sepse e dinte shume mire trurin e saj . Vertet ishin afruar me njeri tjetrin dhe kjo i pelqente ama nga ana tjeter ndihej i perdorur qe ajo sillej mire vetem per..... epo per ate qe po mendoni dhe ju (ndoshta xp) ...)))
Duket sikur historia u rishkrua kam vendosur ta perfundoj megjithse ti e di perfundimin. 😜😘
YOU ARE READING
MAFIA QUEEN .....13.....
Aksiyon....kurre mos thuaj qe ndryshoi .... .... Kot si thone mendje femre ....