Wywiadzik

276 9 0
                                    

Hej wszystkim!
Wiem że książka jest zakończona, nie chcę tego cofać. Ale chciałam zrobić coś dla mojej przyjaciółki, więc.
*AKCJA*
Hania: Witamy wszystkich czytelników książki MEMY (✔️) autorstwa -Newtmas- (w skrócie ❣️Haneczka❣️) na wywiadzie specjalnym z bohaterem książki S.J. Maas. Oklaski dla Rhysanda!
*OKLASKI*
Rhysand: Dziękuję, dziękuję.
H: Dobrze Rhys. Mogę tak do ciebie mówić prawda?
R: Oczywiście.
H: Więc, zacznijmy od pierwszego pytania. Jak się czujesz jako najsilniejszy książę Prythianu?
R: Oh, to niesamowite uczucie.
H: Cudownie. Drugie pytanie. Czy czujesz się na siłach by pokonać króla Hybernii?
R: Jeśli przy mnie staną moi przyjaciele oraz moja cudowna żona dam sobie radę.
H: Trzecie pytanie. Czy istnieje sposób na przemianę mnie i Basi w Fae?
R: Musiałbym wrzucić was do kotła.
H: To ja po wywiadzie poproszę! Czwarte pytanie. Podoba ci się moja nazwa na wattpadzie?
R: Jest cudowna! Masz wyborny gust.
H: Bardzo ci dziękuję! Ostatnie, piąte pytanie. Lubisz alpaki?
R: Nie mam nic przeciwko nim.
H: Bardzo dziękujemy ci za wywiad, mam nadzieję że Sara nie uśmierci cię w swojej książce.
R: Kto wie, może już to zrobiła?
H: Jestem team Feysand, i powodzenia na wojnie.
R: Dziękuję, to miłe. Jeśli wygramy przychodzę na kolejny wywiad. A na razie do widzenia!
H: Super! Do zobaczenia!
*OKLASKI*
*Rhysand wychodzi*
*CIĘCIE*

MEMY ✔️Where stories live. Discover now