1

134K 2.5K 157
                                    

Hayatta hiç kaybolmak istediniz mi? Kimse size görmesede siz hepsini görüyorsunuz aslında gerçekleri görüyorsunuz işte bazen ben öyle olmak istedim.

Ama sadece istedim...

Bir parkın merdivenlerinde oturmuş düşünüyorum kendimi neden böyleyim diye iyi mi yaptım yoksa kötü mü? O sırada çalan telefonumu hissetmemle arka cebimden alıp açtım.

"Kimsin?"

"Benim kızım baban." diyince bir iç çektim zavallı babam!

"Efendim?"

"Uçağın kalkacak ve sen yoksun!" Ofladım

"Tamam tamam geliyorum."

Ayağa kalkınca kıçımı çırptım ve telefonumu arka cebe attım.Koşarak yola çıkınca bir taksi çevirip havalimanına yönlendirdim.

-

Babam beni ayakta beklerken koşarak yanına gittim.Hey! Sanmayınki masum bakışı atıcam umursamadan gittim yanına.

"Pişkin pişkinde geliyorsun sanki ben gidiyorum."

"Of baba başlama lütfen."

"Tamam kızım" kısa ve öz kelimeler!

Birbirimize sıkıca sarıldık. Tek başıma eski evime dönüyorum 3,5 yıl sonra Türkiye'ye.. Bıraktığım bütün acıları,hatıraları,arkadaşlarımı ve düşmanlarıma geri gidiyorum.Dönüyorum.Yüzleşmek kolay mı olacak zor mu bilemiyorum ama dönüyorum.Omzuma değen elle gözlerimi babama cevirdim.İkimizi düşündüm.Dışarıdan bakanlar kesin acayip gelmiştir düşünsenize takım elbiseli bir adam ve rapci kılıklı kız hah! Yanağımı elinin tersiyle okşadı ve çok narin öpücük kondurdu. Elveda baba!

-

Uçaktan inince taksiye atladım.Bu sondu taksiye binmemin.Eğer farklı olacaksam herseyimle değişmeliyim. Peki kimim ben?
15 yaşımda başıma gelen olaylar sonucu Hollanda'ya babamın yanına yerleştim, dünyadaki sayılı zenginlerden olsakta vazgeçtim ve herkeze kendimi unutturdum eski Azra yok artık! Fakir,düzgün,korkak ve saf kız var.Aslında içimde ben hala eski Azrayım.Taksici bana bakınca eve geldiğimi anladım.Sitede oturuyorum ve aralarındaki bir binanın 12.katında.Derin bir nefes aldım ve 3,5 yıldır açmadığım kapımı açtım neyin beni beklediğini bilmeden?!

Kapıyı kapatıp salona baktım orta büyüklükte L seklinde siyah koltuk yanında 2'li kırmızı koltuk ve ortada sehpa arkasında krem uzun perde ve karşıda televizyon salonun içinde sağ tarafında ufak bir mutfak var siyah kırmızı renklerde mutfağın tam ortasında krem uzun masa.3 oda ayrıca vardı. Benim odam ise salonun solunda tek kapı olan.Odama girince karşımda kocaman ayna ve önünde yapışık koca yatağım siyah su dalgası örtü yatağı kaplıyordu,karşı duvarda plazma vardı.Yatağın sağında tümü cam olan pencere ve beyaz uzun perde varken yatağın sol tarafında büyük simli beyaz bir dolap ve muhtemelen eski tüm kıyafetlerim duruyordu, hemen yanında bir kapı vardı banyo kapısı.Ayşe teyze ben gelmeden evimi temizlemişti anlaşılan.Odanın ortasında altımdaki eşofmanı ve üzerimdeki bol tişörtü çıkardım.Dolabın yanındaki aynaya baktım çikolata misali vücudum eski vücut değildi sanki.Yara izlerim gitmiş olabilir ama fiziğim, gülmeye başladım ben Azra erkekler peşimde koşan dünyadaki en seksi kızlardan seçili birisiydim.Gözlerim büyük,kirpiklerim uzun,kaşlarım sanki özenle çizilmiş ve zeytin gibi siyah gözlerim.Fındık kalkık burnum,kiraz dudaklarım,siyah gür hafif dalgalı belimi geçen saçlarım,göğüslerim çok büyük denilecek kadardı.Ensemden belime kadar tam ortada dövmem ve sol omuzdaki dövmem ayrıca sol bacak baldırımda sarmaşıklı ve sağ ayak bileğimdede küçük küçük dövmeler vardı.Uzun düz bacaklarım,hafif çıkık kalçam kısacası erkeklerin ağzını sulandıracak cinstendi.Biliyorumki kendim mükemmelim ama kilo aldığım için fiziğim eskisi gibi değildi.Çok olmasada fazlaydı kilom 48 iken 60 olmuştum işte! Saçlarımı çektim, kaşlarımı çattım ama eski Azra gitti bakımsız çirkin fizikli Azra geldi.Bu böyle!
Siyah iç çamaşırımı çıkardım altımda sadece dantel short tarzı çamaşırım kaldı yatağın içine girip örtüyü kafama kadar çektim ve uyumaya çalıştım.

**

Dövüşcü KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin