Apăs încet pe clanța. Eram putin speriata. Cine ar putea fi la ora asta? In acest moment mi.as fi dorit sa nu.l fi trimis pe Alex dupa Nutella, asa tarziu.
Deschid usa larg, dar afara nu era nimeni. Ma întorc inapoi in casa si încui usa. Okay...asta a fost ciudat...Puteam sa jur ca am auzit o bătaie in usa.
Sper sa nu fie una dintre glumele proaste ale lui Alex.
Timpul trecea, iar eu așteptam speriata pe canapeaua din sufragerie, ca Alex sa se întoarcă. Trecuse aproape o ora. Pe canapeaua moale si confortabila somnul ma purta tot mai departe de realitate...
Deodată un zgomot apăsat ma trezește. Era Alex care încerca sa descuie, dar nu reușea din cauza cheii pe care o uitasem in usa. M.am ridicat si i.am deschis.
-Alex cat ma bucur sa te vad!
Fug eu spre el si il imbratisez.
-Ce ai pățit n.am lipsit asa mult.
-Ba da ai fost plecat aproape o ora. Ce.ai facut atat?
-Nu am gasit la magazinul din apropiere asa ca a trebuit sa ma duc la altul care era mult mai departe...doar ti.am promis.
-Oh Alex am crezut ca nu o sa mai vii! De ce mai lăsat singurică la ora asta? E aproape miezul nopții!
-Da ce s.a întâmplat?
-A bătut mai devreme cineva la usa iar cand m.am dus sa deschid, nu era nimeni. Asa ca m.am speriat. Imi tremura tot corpul, as fi vrut sa te sun dar nu aveai telefonul cu tine...asa ca m.am asezat pe canapea sa te aștept si m.a luat ușor, ușor somnul.
-Imi pare rau...nu trebuia sa te las singura!
Apoi ma ia in brate si ma săruta pe obraz.
-Hai sa mergem sa ne uitam la un film. Nu.ti fa griji acum esti cu mine!
Adevarul este ca, chiar daca e frati.miu ma simt protejata in preajma lui.
Am luat floricele si ne.am pus amândoi confortabil pe canapea, eu eram in brațele lui.
-Ai vrea sa ne uitam la un film horror? Sau...daca te.ai speriat asa rau, ne uitam la altceva.
-Nu, sunt bine...cel putin cat esti tu aici cu mine.
-Bine atunci.
Alex pune filmul, un film horror din cate am vrut eu...
La fiecare zgomot straniu pe care il auzeam pe fundal il strângeam pe Alex in brate.
La sfârșitul filmului, Alex s.a dus spre camera lui, iar eu spre a mea.
-Noaptea buna, surioara!
-Stai...Alex, ma întrebam daca as putea sa dorm cu tine? Încă mai imi este putin frica si nu stiu daca o sa pot sa adorm singura in camera mea întunecată.
-Bine...poti dormi cu mine in seara asta.
-Mersiii! Ma îndrept spre el si ii dau un pupic pe obraz.
Apoi ne punem amândoi in pat, eu cu capul la pieptul lui, iar el cu mana in jurul meu. Si asta e prima noapte cand dorm cu fratele meu in același pat. Este putin cam ciudat stiu...mai ales ca n.am mai dormit niciodată cu el...doar cand eram mici.
Si închid ochii si simt cum din ce in ce cad într.un somn tot mai adânc.
CITEȘTI
Dragoste si ura
RomanceIubirea dintre frati e unica! Insa... ce se intampla cand fratele tau incepe sa te iubeasca mai mult ca pe o sora?? Ema va trece prin asta si prin multe alte situații impreuna cu fratele ei...Alex. Oare va incepe sa il iubeasc...