Yeniden doğan güneş🌞

4 0 0
                                    

Yine yeniden doğdu güneş bu gün kimi için güzel kimi için kötü doğdu. Ama bana güneş bir gün olsun güzel, işte bugün benim en güzel günüm dedittiterecek kadar güzel doğmadı. Elbet banada bi gün güzel bir güneş doğacak ve o günü en güzel bir şekilde değerlendireceğim. Ama zaman lazım bunada. Her insan için güzel bir gün doğar ve o günü güzel değerlendirirlerse ne mutlu onlara. Ama şunu unutmayın ki her insan için güneş bir kere doğar onuda asla unutmuyacağınız bir şekilde değerlendirin, çünkü güzel günler çabuk geçer, ve o günde olduğu günlerden daha çok erken biter. Siz siz olun hayatınızın güzel vakitlerini boş boş geçiren insanlardan olmayın. Gün gelecek o günlerin tekrar gelmesini isticeksiniz ama ne yazıkki gelmicek. Ne yaparsanız yapın her şey eskisi gibi güzel olmaz. Devir değişti, insanlar değişti ve bizde değiştik. Güven veripte yarı yolda ümitsiz bırakanlardanız. Kısa ama bi o kadarda büyük bir yalanın içindeyiz. Bu hayatta hiç kimseye güvenme elbet bir gün gelcek sizi üzen insanlar tek tek yalvaracak. Emin olun ki geçmiş geçmişte kalacak ve yeni bir hayata geçmiş olacaksınız. Ama güzel günleri bir çırpıda silen insanlardan olmayın. Sizi sevenin, değer verenin yanında olun onları yok saymayın. Nedense güzel insanlar bir çırpıda unutulur ama siz öyle yapmayın değer verene değer verin, sizi seveni sevin ve sonucunda çok güzel bir şey ortaya çıkacak ve aşık olacaksınız hemde hiç olmadığınız kadar..

SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin