Înainte să săriţi pe mine, cum că am postat, trebuia, am găsit cartea asta perfectă dacă pot să spun aşa, normal că pot.
Mie personal mi s-a părut că este o carte ce merită apreciată, din toate punctele de vedere.
Este o carte ce ne arată cât de minunaţi suntem. Că trebuie să ne iubim, orice ar fi. Suntem perfecţi aşa cum suntem.
Eu, momentan, trecând printr-o perioadă nu chiar roz, cartea m-a ajutat să văd că nu sunt aşa inutilă, şi că mai mult plâng degeaba.
Ştiu că cartea nu e aşa populară, dar presimt că va fi.
Fără să mai vorbesc *nu chiar vorbit*, o să vă las cu interviul.
1. Ce te-a determinat să te alături acestui site portocaliu?
Păi o fată mi-a spus despre acest site şi m-am hotărât doar să citesc prima oară pentru că..nu ştiam că pot să scriu şi eu.Până la urmă m-am încumetat şi am început şi eu să scriu,desigur având prima dată o poveste clişeică pe care am şters-o.
2.Care a fost motivul pentru care ai început să scri?
Pentru că automobile.Glumesc.Pentru că a devenit o plăcere la un moment dat să fac compuneri pentru şcoală şi văzând că pot scrie pe acest site,am zis:,,De ce nu?''
3.Ce te-a facut să scri tu contezi cel mai mult?
Păi am văzut multe persoane triste,care făceau gesturi sadice gen tăiatul sau chestii,aşa că mi s-a părut că această carte va fi ca un ,,psiholog'' să zicem aşa care să genereze zâmbete pe absolut toate feţele.
4.Ai crezut vreodată că cartea ta va influenţa multă lume?
Nu credeam că va fi citiă deci de influenţa asupra lumii ce să mai spun?Mă bucur că am putut fi de ajutor cumva.
5.Ce sfaturi dai celor care se taie şi chesti sadice de genul?
Sfatul meu este să nu o mai facă pentru că sunt minunaţi şi că ar trebui să lase urme doar în univers,nu pe piele.
Şi, no, poate o să mai postez acilişa, cînd găsesc o carte pe care nu am cum să o trec cu vederea. Pup.
YOU ARE READING
Dear great writer...
SachbücherPentru că Watt-ul are şi aşa ceva. © 2013 by _inexistent_