aşk geliyor♥♥

159 6 8
                                    

Cenaze faslı bittikten sonra kafa toplamak için evime çekildim.O ara arkadaki kiralik evden sesler geliyordu.Bende merak ettigim için bir göz attim.Arkadaki eve yeni kiracilar taşiniyormus.Bende bir merhaba demek için yanlarina gittim
"Merhaba"dedim.Bana arkası dönük olan bayana.Kısa bir süre sonra yavaşça arkasını döndü.Allah'ım bu melek de ne?Saçları hafif dalgalı ve sarı, gözleri deniz mavisi bir kız.A
Âsikmi oluyorum acaba?Kız beni o deniz mavisi gözleri ile süzdu ve "Kimsiniz?"dedi
Hafif ve titrek bir ses tonuyla " ben şu arkada ki evde oturuyorum"."Adim Levent"." Levent Işık".Söylerken bile sesim titriyordu.
"Allah özene özene yaratmiş maşallah".Tanişma faslı bittikten sonra uzunca bir süzdüm bu güzeller güzeli kızı..
Sarı saçlı , mavi gözlü, inci gibi dişleri,orta boylu, bülbül gibi çikan sesi...
Bir ses geldi bu kizdan;"İsterseniz bir çay ikram edeyim size"
Dururmuyum anında kabul ettim.O ise" buyrun o zaman"Kartonların ve kırık tahta parçalarının arasından geçerek salona yöneldim o ise mutfağa doğru gitti.
Salona gittiğimde küçük bir masanın etrafındaki sandalyeye yöneldim.O ise elinde bir tespi ile yanıma geldi. Bakın hala "O"diyorum.Çünkü o heyecanla adını sormayı unuttum.O da söylememişti.Çekingen bir ses tonuyla" adınızı öğrenebilirmiyim?"
Ufak bir tebessüm belirdi o güzel yüzünde ve "Melisa" dedi. Melisa da karşimdaki sandelyeye oturdu ve çayımıda önüme koyduktan sonra melisaya soru sorma ihtiyaci duydum.
Şey tekmi yaşiyorsuzunuz?
"Evet,ailemi geçen sene bir trafik kazasinda yaybettim."
Bunu duyar duymaz bir hayal kırıklığına uğradim.
Dugusal bir ses tonuyla;
Onları özlüyormusun?
"Hayır, annem ve babam öldükten sonra evlatlık olduğumu öğrendim ve onların beni büyüdüğüm zaman uyuşturucu sattirmak için kaçırdıklarını öğrendim.Öldüklerine bile şükr ediyorum.
Bu cevap karşısında çok şaşırmiştim.
Ve yeni soruya kendimi hazirladım.
"Peki gerçek anne ve baban nerede? Yani onları buldunmu?
"Malesef,zaten onun için buradayım".
Nasıl yanı melisa neden annesi ve babasını burada arasın ki?
Burası ufak bir köy...
Beklediğim sorunun cevabı ânında kulaklarıma ilişti.
"Annem ve babam öldükten sonra öğrendiğim bir bilgi ile gerçek anne ve babamın bu köyde olduklarını öğrendim."
Bu sözler karşısında oldukça şaşırıyor ve meraklanıyordum.
Melisaya bir soru yönelttim;
Peki anne ve baban kimler ,yani adları nedir?
"Selcan karabaş ve muharrem karabaş."
Bu cevapkarşısında gözlerim kocaman oldu.Çünkü bu isimler benim ölen anne ve babamın adı idi.
Ama hemen bunu söylemek istemedim.Konuyu birazcık değiştirmek icin bir söz söyledim;

"Benimde annem bir hafta önce vefat etti."
"Babam ise ben doğmadan önce vefat etmiş."

Bu söz karşısında melisada şaşırdı.
Bana "bunu duyduğumu çok üzüldüm."
Ben ise merak ettiğim bir soru yönelttim;
"Sen evlatlık isen annen ve baban sana nasıl davraniyorlardi?Yani dövüyorlarmiydi?"
Beklediğim cevap geldi.
"Ben küçükken beni 12 yaşıma kadar dilendirdiler.
Babam sürekli içki içer kumar oynardı.Annem ise arkadaşları ile sürekli uyuşturucu içer ve içki içerdi.Ben ise sabahtan akşama kadar dilenirdim.Ara sıra ise mendil ve su satardım.Akşam eve geldiğimde bütün kazandiğım parayı babama verirdim."
Melisanın anlattıklarından oldukça etkileniyordum.Beynimi kemiren bir düşünce vardı.Ölen anne ve babamın kızı olabilirmiydi.Yani benim kardeşim.Bunun sonucunu bile düşünmek istemiyordum.
Ve melisa devam etti.
Ben bir gün dilencilik yaparken bir yurt sahibi beni yurta götürdü.18 yaşıma kadar yurtta kaldım.Annem ve babamın benI arayıp aramadıklarını bile bilmiyordum.Yurttan çıktıktan sonra ünüvertsiteme devam ettim.Avukatlık okuyordum.Cinayet avukatlığı.
Bir gün babamın kumar arkadaşlarından birini bitkin bir halde dilencilik yaparken gördüm.O an içim acıdı ve yandaki bir yemekçide yemek yedirdim.O sırada o adamdan tüm gerçekleri öğrendim.Babam ve annemin trafik kazasında kaybettigimi ve bir köyden bebekken kaçırıldįğilımı öğrendim.
Ben ise gururla melisaya "Anneni ve babanı beraber bulacağız"dedim.

 YAŞAYAN ÖLÜLER (devam etmiycek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin