Okulda 2 grup vardır. Birincisi sizin gurubunuz ve diğer gerizekalılar.
Evet bizim de Gurubumuz var. Yakın arkadaşlarımız.
Justin,Ben(Miley),Selena,Demi.
Dylan(Sevgilim).
Dylan sonradan okula gelen birisiydi. Ben Dylanla çıkıyorum. Selena Justinle. Demi de merdivenle.
Yaz Tatili için planlarımız var. Biz Üniversite öğrencisiyiz. Ailemizdan başka bir yerde yaşıyoruz.
Yazın gelmiştik buraya Florida. Yaz şehri.
İlk geldiğimiz günü hatılıyorum da uçakta sabahlamıştık. Ah! evet bir de o yorgunlukla portakallı el kremimi diş macunu sanıp diş fırcama sıkmıştım sonunu biliyorsunuz zaten.
Peki Selena? yanımıza birkaç mazeme almıştık. Bardak çatal gibi.. Sizce Selena ne yaptı? Kutu bulamadığı için cifi şampuan kutusuna doldurmuş ve Demi ise onu şampuan sanıp yıkanmıştı.
Demi nin getirdiği şey tek kendisiydi. bir de bavulu vardı.
En safımız Demi ydi. En sinirli ben ve Aramızda "kedi" adını verdiğimiz Selena.
Tırnakları.
Gecen gün kağıt kesecektik. Makas yok ama Pençe var. Tırnağını değdirdiği yer kopuyor. Kolumda Pençe izleri var. Doktora gittim ve doktorun sorduğu soru "hangi cins köpekti? " Düşünün.
Dylanla ilk tanışmamızı hatırlıyorum da..
Okulun ilk günü bağcıklarını bağlıyordu. Resmen domalmıştı. Arkadaşlarım (!) hiç durur mu? Beni Dylan'nın üstüne ittiler. Resmen çocuğa dayamıştım .. Hahhaahahah
Dylan arkasına baktığında gülüyordu. Çok utanmıştım.
Selena... Selena benim en değerlim. Kimse yerini alamaz.
Neyse üniversiteye başlayalı 1 yıl oldu ve şuan yaz tatilindeyiz. Dylan'ın yatağına kaktüs koydum puahahhaah.
Jelena ve Demi işte öyle takılıyorlar.
Aslında Dylan'ı ilk gördüğümde odun sanmıştım çünkü üstüne düştüğümde bana baya gülmüştü tahmin edemeyeceğiniz kadar hem de. -,-
Neyse konu bu değil bi kere. Neyse ben asıl konuya döneyim..
"Mileey!"
"ha? ne oldu ne var?"
Ay bunlarda bir değişik...Sen önce bağır sonra cevap verme. Gidip trip atmalıyım hemen.
"Mileey!"
Selena'nın sesini takip ettim. Aman Tanrım? Demi çatıya çıkmış dans mı ediyordu yoksa ben mi öyle görüyordum? Ahaha, şu an onu görmeliydiniz? Ahh trajikomik.
"Mileey cabuk şunu indir!" Selena cırladı. Göz devirdim."O J E S Ü R D Ü M D O K U N A M A M."
Ya ben birşey diyeceğim bu Selena'yla Justin var ya hani?
Akşam uyutmuyorlar. Cidden bak.
İlk odalara ayrıldığımız gün bir valiz sokuşları var dolaba duymanız lazım.
" HADİ JUSTİN HADİ SOKARSIN AZICIK DAHA DENE! HADİ AŞKIM HADİİ!!"
"AZ KALDI SOKUYORUM BEBEĞİM! IHH"
Ya işte.. Tabi ben valiz olduğunu odalarını hayvan gibi bastıktan sonra öğrendim.
LANET GİRSİN.
Ne olursa olsun grubumu seviyordum. Aptal huylarını seviyordum. Hayatımı.. Ah onu boş verin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST FRIEND FOREVER ~
FanfictionSIKILMADAN OKUYABİLİR MİSİNİZ? VE OKURKEN CHRİSTİNA PERRİ- A THOUSAND YEARS DINLEYIN :))