Początek

284 30 13
                                    

Hej, pewnie oczekiwałeś tu perspektywy któregoś z bohaterów. Jednak muszę Cię zawieść, bowiem perspektywa będzie moja. Opowiem Ci jednak nieco o bohaterach. Wiem, że skoro to czytasz, musisz ich znać, jednakowoż zgodnie z pisaniem takich opowiadań, metryki bohaterów są tu wskazane. Więc krótko i na temat proszę!

Imię: Hubert

Nazwisko: Wydra

Wiek: 16

Tak, iście długa była to metryka, ale jak już mówiłam, musisz ich znać.

Imię: Karol

Nazwisko: Kuter

Wiek:18

No więc tak, zacznijmy może od pierwszego dnia tygodnia, oraz od pierwszej godziny szkolnej tego dnia. Szkoła jak to szkoła, duża i pełna wielu korytarzy oraz klas. Dzięki niesamowitemu urządzeniu, mimo jej wielkości, we wszystkich korytarzach rozbrzmiał odgłos dzwonka. Młodsze klasy wybiegły wręcz z klas, i popędziły na korytarze główne. Prawie każda klasa w budynku była teraz używana do prowadzenia lekcji. W klasie numer 129 skończyła się właśnie lekcja biologii. Uczniowie będący tam, wyszli spokojnie na korytarze. Jednak nie interesujemy się teraz całą klasą, a jednym blondynem, który dziarsko ruszył przed siebie. Był to Hubert. Lubiany na swój sposób, i sama muszę przyznać, że przystojny chłopak. Miał około 180 centymetrów wzrostu, więc "zaliczał" się do tych wysokich. Schodził na dół, kiedy jakiś chłopak z młodszej klasy, chcący zbiec jak najszybciej popchnął go. Hubert na szczęście jak i nie, miał na tyle refleksu, że zdążył się obrócić tyłem do miejsca upadku. Idący tamtędy Karol, był zapatrzony w telefon, i nie zauważył lecącego na niego chłopaka. Z dość dużym hukiem obaj wylądowali na ziemi. Hubert przepraszając szybko wstał, oraz wyciągnął rękę w stronę bruneta. Ten lekko się uśmiechając chwycił za nią i wstał. 

- Wybacz, ktoś mnie popchnął.

Powiedział nieco zmieszany blondyn, drapiąc się po karku.

- Nie ma sprawy, Karol jestem tak w ogóle.

- Hubert, miło mi.

I tak zaczęła się znajomość, a może nawet przyjaźń, między tymi dwoma. Początek jak widać został tu już opisany, więc teraz Twoim, tak Twoim zadaniem, jest skomentowanie tego, lub nawet zostawienie gwiazdki jak Ci się spodobało. Mam nadzieję, że się spodobało. Tak więc do następnego, drogi czytelniku!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 07, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Prawdziwa Miłość - Dealereq x DoknesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz