....CEVAPLAR....

17.1K 454 79
                                    

Merhaba cevaplarımla geldim...
KitapKanatliKiz
Yallah kelimesini neden bu kadar kullanıyosun?
Şu ki her insanın en sevdiği bir kelime olur ya benimki de onlardan.
themermaidgomez
Mercimek kardeşe uygulayacağın vahşice birşey?
Ayıp ettin sence ben ona hiç işkence eder miyim? Kardeşim olacak o benim sadece hâlâ şaşkınım o yüzden böyle tepkiler veriyorum.
rabiapelinceylan
Hidra rapi bıraksa ne yaparsın?
Allah korusun ağzını hayır .
yunikorn3
Mustafa Alp Leventoğlu gibi birini nasıl bulabiliriz? Nerede bulabiliriz? Bulabilir miyiz?
Şimdi Alp olarak o beni buldu kısmet nasip. Ama sen kendin ol, o seni bulur.
ingilizdegilturk
Random atmayı çok mu seviyorsun? Ayrıca ne zaman Çevrimiçi yeni bölüm gelecek?
Evet baya seviyorum. Yeni bölüm ne zaman geleceği hakkında bir şey söyleyemeyeceğim.(Bu ne biçim kelime)
DreamerBooks2
Mustafa'nın gerçek ismini ver
Öncelikle neden diye sormak istiyorum? Xavier Serrano. Ufaktan bir hormonlarım ağır basmaya başladı.
huriyeannee
Bu kadar güzel olmayı nasıl başardın?
Annecim iltifat istiyorsan söyleyebilirsin.
xxgamzelii
Nida'nın gerçek adı neydi la
Sasha Kichigina
kanatszkz123
En çok hangi rapi dinliyorsun? Sancak dinler misin?
Sanırım Hidra. Evet dinlemişliğim var.
05mrs_ukala_kiz05
Mustafa ile gelecekte evlenirseniz ne hayaller kuruyorsun ama eğer ayrılırsanız yataklara yatıp ağlar mısın?
*Aslında neredeyse Mustafa'nınkilerle aynı. Böyle çocuk falan. Allah korusun kız ne ayrılması ama eğer ayrılırsak kimin suçu olmasına bağlı.*
Karamell04
Mustafa'yla nasıl bir gelecek isterdin ayrıntılı?
Immm. Sanırım ilk öncelikle ailemin sevmesiyle başlayıp böyle çocuğum olsa ama matematik zekası babasına benzesin birbirimizi hep sevelim çok sevelim bir de kayınvalidem beni sevsin şimdi kadının böyle çocuğu var nerden bakarsan bak yani bana vermek istemeyebilir.
(Evet bu kadar otur otur bacağım ağrıdı 😩) Yarın Pazartesi malesef. Neyse inşallah yarın güzel ve randomlu geçer.
Bu arada takip etmeyen varsa
Annemin parodisi=huriyeannee
Babamın parodisi=LutfuBey
Mustafa Alpciğimin parodisi=mustafaalplevendoglu ( Lütfen asılmayınız sahiplidir.)
yjfdhufiukkyuhgcyjkiuh

ÇEVRİMİÇİ: NİDA AZUR (YALLAH)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin