We zitten in zwijgend in de auto.
Behalve die gekke mevrouw, die kletst maar door. "Hoe heet je eigelijk? Vraag ik zachtjes. "Ophelia" Zegt ze lachend. Door haar rare lach moet ik ook lachen. "We zijn der!" Gilt ze in mijn oor. We stappen uit de auto. Ik sta nog geen één tel buiten of ik word een trein in geduwd. "Doe is rustig!" Gil ik hard. Bryan kijkt me raar aan. Ik bloos. Hij kijkt zo schattig. "In de arena pak ik jou!" Snauwt Bryan. Ik kijk hem
geschrokken aan. W w w wat? JE HOORT ME WEL! Hij kijkt me dreigend aan. Ik schrik van zijn blik. Ik ren de kamer uit. Ik kom langs allemaal deuren. Ophelia,April,Bryan. Een rilling gaat door me heen. Dan zie ik een bordje met mijn naam erop. Ik ren naar binnen. Ik laat me op mijn bed vallen. Waarom moet dit mij overkomen? Ik mis mama,papa,en mijn zus. Dan gaat mijn deur open. Ik trek mijn dekens een beetje over me heen als verdediging. "Kan ik binnen komen?" Hoor ik Bryan zeggen. J ja. Sorry van net. Bryan komt op mijn bed zitten. Ik ben gewoon bang en boos. Ik kijk hem verbaasd aan. De knapste stoerste jongen bang? Het is niet erg fluister ik. Bryan pakt mijn hand. Ik wil met jou winnen fluistert hij. Ik word helemaal warm van binnen. Uhm Bryan fluister ik wat onzeker. Jaa snoetje? Oke,nu sta ik in de fik. Ik uhm ben uhm verliefd op jou. Bryan staat op van bed. Zie je wel ik had het NOOIT moeten zeggen. Ik ook op jou schreeuwt Bryan. Ik ren naar hem toe. We omhelzen elkaar. Niemand zegt iets. Daarom is het ook zo fijn. Roses je bent dom bezig! Over een paar dagen ben je dood! Lekker slim om nu verkering te nemen. Hij geeft me een kus op mijn neus. "ETEN!" Hoor ik Ophelia gillen. Ik denk dat we moeten eten lacht Bryan. Ik denk het ook. Kom we gaan zegt Bryan. Hand in hand lopen we naar de eetzaal. Zo! Fluit Ophelia. Kom zitten. Bryan en ik nemen plaats aan tafel. Jullie hebben ook een mentor zegt Ophelia. Die geeft jullie adviezen en al dat soort dingen. Het schema is. Vanavond komen we bij het Capitool aan. Dan hebben jullie de volgende dag de tributenparade. De volgende dag beginnen de trainingen. Jullie trainen drie dagen. De volgende dag gaan jullie de arena in. Dan vliegt er een deur open. Nou daar is jullie mentor. Bryan en ik staan op en geven de vrouw beleeft een hand. Ik ben April ik ga jullie helpen de komende dagen. Bryan en ik knikken. Gaan jullie lekker naar bed? Kunnen jullie nog twee uurtjes slapen. Dan zijn we bij het Capitool. "Oke." Ik loop met Bryan naar onze kamers. "Trusten." Fluister ik. "Trusten Beauty." Oke nu smelt ik. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Na een lange kus haalt hij zijn lippen van de mijne af,en loopt zijn kamer in.
----------------------------------------
Heee weer een nieuw hoofdstukkie! Hoop dat jullie het leuk vinden!💕✨ Loveyou lezertjes!! X Myy!💕💋
YOU ARE READING
De 1ste hongerspelen
Mystery / ThrillerDe hongerspelen komen eraan. Roses denkt dat het gewoon een spel is waarbij je zolang niet moet eten. Maar dat heeft ze goed mis. Ze word getrokken en moet meedoen. De jongen waar ze al jaren op verliefd is doet ook mee.