BOĞA BURCU ( 21 NİSAN - 21 MAYIS )
Boğa burcu tüm burçlar arasında en azimli ,en katı , en inatçı burçdur. Boğa burcu insanı tuttuğunu koparan bir yapıya sahiptir. Boğa burçları çok karamsardır. Yapması gereken bir şey üzerinde karar vermekte oldukça zorlanırlar. Boğa burcunu kimse alıkoyamaz, engelleyemez. Boğa burçları hareketli bir yaşantıyı sevmez. Boğa burcu insanlarında ağırbaşlılık, tutuculuk, ve pratik zekası ile dikkat çeker. Boğa burcunun kişiliği hayal kırıklığına uğrarsa, kıskanç ve hükmedici davranışlara dönüşebilir. Boğa burcu insanı yardımseverdir. Düşene bir tekme daha atmaz, onu yerden kaldırır. Boğa burcu insanı kendini beğenmiş ve egosu tavan yapmışlara hiç gelemez. O sessizlik ve huzurun insanıdır. Boğa burcu kadını minyon bir tipe sahiptir. Genellikle omuzları geniştir, omuzlarının üzerinde gamzeleri bulunmaktadır. Kalın boyun bölgesine sahiptirler. Kalın ses tonları çekici , duyarlı ve sıcaktır. Boğa burcu erkeği genellikle orta boyludur. Burun yapıları kemerli ve iri bir görünüme sahiptir. Göz yapılar oldukça belirgindir ve gür saçlıdırlar.
BOĞA BURCUNUN SİMGESİ:♉
BOĞA BURCUNUN SİNİRLENME: ORANI " YÜZDE DOKSAN DOKUZDUR"BOĞA BURCUNUN EMOJİSİ:😑
İKİZLER BURCUNU HAFTAYA PAZAR YAYIMLAYACAĞIM. HOŞÇAKALIN😃