Ölüm her şeyin sonu mudur yoksa yeni bir dünyaya başlangıç mı?İnsan neden yaşamak istiyor?Bu yaşama sevinci insana nereden geliyor?Hayatın her şansı barındırdığını söylerler.Ama ümit de bir yere kadar.Kimse tarafından sevilmiyor,hiçbir şeyden ümidin yoksa neden yaşamak isteyesin ki?Yaşamaya değer mi hayat o zaman?Biz bu hayatı bile bile mi seçtik?
Ölüm fazlasıyla kafamı kurcalıyor.Nedeni de çok yakın zamanlarda çevremdekileri kaybetmem.Düşünmemek elde değil.Yarın yaşayacağımızı nereden biliyoruz ki?Herkese bakıyorum,yarın ve hayatım boyunca onu bir daha görememek.Hayal bile edemiyorum çünkü insan inanmıyor.Ama kendimi hayal edebiliyorum.Haberi duyanların çoğunun üzülmesi lazımken "O kim ya??" diyeceklerdir.Ve düşündüm.Beni gerçekten seven kim var?Sanırım hiç kimse.Evet hiç kimse.Annem ve babamdan bile şüpheliyim beni sevmedikleri konusunda.İnsanın güvenemeyeceği kimse mi olmaz hayata?Yaşamak için bir sebebim bile yok.Sadece bu dünya üzerinden geçen silik bir ruh olacağım.Yaşamak bu mudur?Düşünüyorum,ölürsem benden nefret eden insanların nasıl tepki vereceklerini?Ve tahmin ediyorum.Bana karşı hiçbir şey hissetmeyecekler.Sadece boşluk.İnsanlarr asla değişmez,ikinci şansı versen bile.
Burası beni çok değiştirdi.Beni ben olmaktan çıkardı ve farklı bir ben oluştu.Nefret bile edemiyorum çünkü tüm nefretimi ona verdim.
Rahatlayım diye ağlamak istiyorum gözüm bile dolmuyor.
Artık tamamen hissizim