-Sehun-
Dupa ziua lui Kai, Sunny s-a comportat ciudat cu el. Nici nu prea mai are curajul sa il priveasca.
-Neata!-ma intrerupe Tiffany din gandurile mele, care tocmai coborase scarile.
-Ce vrei?-o intreb nepasator. Nu imi place sa fiu intrerupt din ceva.
-Nimic, dar nu uita ca maine incepem scoala!-spune ea entuziasmata, ducandu-se in dreptul frigiderului si luand o felie din tortul facut de Sunny. Chiar daca e vechi de doua zile, inca este bun.
-Si de ce imi spui asta? Normal ca nu am uitat! Sunt cel mai punctual dintre toti!-spun cu un aer superior.
Ea isi da ochii peste cap amuzata, apoi pune farfuria goala in ghiuveta. Cand a avut timp sa manance tot?
-Voiam doar sa iti spun ca nu o sa mai ai timp sa te trezesti de la 3:30 si sa innoti pana la 5:00, apoi sa mai si mergi la scoala!-spune ea si se aseaza langa mine pe scaun.
-Nu imi spui de ce sunt sau nu capabil! Pot face orice!-spun si ma ridic de pe scaun, apoi merg in curtea din spate pentru a-mi ceruii placa. De la episodul cu Taeyeon, niciodata nu am mai intarziat.
Peste cinci minute ies toti din casa, luandu-si placile si ceruindu-le, apoi fungind pe plaja.
Ne-am infipt toti placile in nisip, apoi l-am asteptat pe Dong Woo.
Dupa 10 minute ajunge si el.-Bine prieteni, vom incepe ca de obicei cu abdomenele, flotatile, sariturile, alergarea de viteza, genuflexiuni, apoi va puteti duce in apa la surf!-spune Dong Woo, apoi sufla in fluerul sau, semn ca am inceput oficial antrenamentele.
Dupa o ora de efort, in sfarsit putem sa mergem sa ne "distram" in apa.
De obicei cei cinci stau aproape de mal, dar acolo valurile se sparg. Dong Woo i-a sfatuit sa se duca in larg, cu mine, dar Taeyeon nu mai vrea si toti stau cu ea.
Am innotat cu placa pana in larg, asteptand valul perfect. Acesta a si venit. Ma indrept spre el si incep sa il calaresc. Nu sunt atat de obosit. In ochii mei antrenamentele astea sunt destul de inutile, dar Dong Woo e seful, din pacate.
Am terminat cu acest val. Ma uit pe plaja si il vad pe Dong Woo facandu-mi semn disparat sa vin la mal.
De ce as face asta? De abia am intrat in apa. Nu am de gand sa ies. Mai vreau sa prind un singur val.
Ma uit iar la el si era si mai agitat. Ma dau batut si ma indrept spre mal.
Ies din apa putin nervos. Nimeni nu are dreptul sa ma intrerupa cand fac surf!
-Ce cautai acolo? V-am spus clar sa nu mergeti sa faceti surf langa zona stancoasa!-tipa Dong Woo nervos la mine. Nu inteleg de ce face asemenea crize. Inca sunt viu.
Imi dau ochii peste cap, apoi plec nervos in casa. Nu imi mai trebuie nimic.
Cand intru le vad pe Tiifany, Taeyeon si Sunny mancand din tort. O sa se ingrase daca mai mananca asa mult!
-Sehun, esti bine?-ma intreaba Kai destul de derutat, el vazand tot episodul de afara.
-Imi e doar somn!-spun putin iritat, apoi fug sus in camera.
Ma asez pe patul meu, apoi inchid ochii. Nu dupa mult timp de relaxare, sunt intrerupt de baieti, care au intrat zgomotos in camera.
-Sehuniie! Lily ne-a adus uniformele!-tipa Baekhyun fericit.
-Sunt oribile!-intervine Kai, aruncandu-se in pat.
-Sunny te-a molipsit? Sunt doar niste haine!-intervin, continuand sa imi tin ochii inchisi
-Exact Kai! Priveste parea buna:fetele au o fusta destul de scurta!-spune Baekhyun cu o voce putin perversa.
-Yaa...tu numai la asta de gandesti?-intreaba Kai si ii arunca cu o perna in fata.
Nu am chef de circ, asa ca plec in sufragerie. Acolo erau fetele impreuna cu Lily. Sunny si Taeyeon deja erau imbracate cu uniforma.
Aratau binisor, dar uniforma tot e oribila. Taeyeon fuge spre mine si incepe sa topaie fericita.
-Cum arat?-ma intreaba luand pozitie de fotomodel.
-Urata, ca de obicei!-spun putin nervos, apoi merg la piscina. Nu am chef sa vorbesc cu nimeni acum.
Ma arunc in bazinul de innot si fac cateva ture, apoi ies si fug in casa, cerul dand semne de ploaie.
Acolo Kai si Baekhyun se jucau jocuri video. Aratau ca niste copilasi. Sunt chiar pebibili.
Deodata fetele coboara de sus si se aseaza pe canapea langa ei. De ce stau toti impreuna? Pana la urma suntem rivali.
CITEȘTI
Solar Blue
FanfictionDupa cativa ani, Solar Blue, faimoasa scoala de surfing din Busan, se redeschide. Tiffany, Taeyeon, Sunny, Sehun , Baekhyun si Kai vor fi acceptati si vor fi nevoiti sa isi petreaca un an, locuind impreuna. La sfarsitul anului se vor alege doi casti...